اخبار داغ

از 28 تا 30 دی ماه؛

سومین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد برگزار می‌شود

سومین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج از 28 تا 30 دی ماه در مشهد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حمید عزیزی، مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج از شنبه 28 تا دوشنبه 30 دی ماه  در مشهد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی سردار سلامی، فرمانده سپاه، سردار سلیمانی، فرمانده سازمان بسیج و حجت‌الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه را اصلی‌ترین سخنرانان این اجلاسیه خواند و افزود: در این اجلاسیه بیش از 200 استاد شبکه تربیتی صالحین کشور که اغلب آن‌ها نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های مختلف و اعضای مجلس خبرگان رهبری هستند گرد هم می‌آیند و به تبادل نظر و تبادل تجربیات می‌پردازند.

,

مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج تصریح کرد: تربیت انسان مو من، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است و صالحین در واقع، به‌منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر(عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است از این رو همواره باید اطلاعات افر اد درگیر با این حلقه شجره بروز و کامل باشد.

,

حجت‌الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین دارای چند حلقه است که از بسیجیان شروع می‌شود و پس از آن سرگروه، مربی، سرمربی، استادیار و در انتها استاد صالحین قرار دارد که در این اجلاسیه مخاطب اصلی ما اساتید صالحین هستند که می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه علمای تراز اول کشور گرد هم می‌آیند، گفت: حدود 60 نفر از مهمان‌های ما در این اجلاسیه نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و اعضای خبرگان رهبری هستند و مابقی مهمان‌ها را نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه‌های استانی و اعضای معاونت تعلیم و تربیت و هیئت‌رئیسه تشکیل می‌دهند.

,

مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج ادامه داد: تصمیم داریم پویش رسانه‌ای با هشتگ #میلیون_ها_سلیمانی_تربیت_می_کنیم و فردا در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنیم که در این راه نیازمند کمک تمام رسانه‌ها، بسیجیان و مردم عزیز هستیم.

,

حجت‌الاسلام عزیزی در خصوص هدف از برگزاری این اجلاسیه، گفت: مقام معظم رهبری بر تربت نیروی کار آمد تأکید فراوانی دارند و اصلی‌ترین وظیفه حلقه صالحین نیز تربت نیروی کارآمد برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است لذا ما قصد داریم در این اجلاسیه راه‌های پیاده‌سازی و عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت شبکه تربیتی صالحین بسیج را تبیین و بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در این موضوع از خود نشان دهیم.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما آموزش 6 هزار نفر از سرمربی‌ها و استادیاران در سطح کشور است که تا کنون 3 هزار و 500 نفر از آن‌ها آموزش‌های طرح اقدام نویسی را دیده‌اند تا با این کار اقدامات عملی در خصوص پیاده کردن بیانیه گام دوم و نحوه آموزش آن به شبکه تحت نظرشان، اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه