اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت:

شهید حاج قاسم سلیمانی یک نظامی شجاع، نترس و ولایی بود

شهید حاج قاسم سلیمانی یک نظامی شجاع، نترس و ولایی بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک نظامی شجاع، نترس و ذوب در امام (ره) و رهبری بود، ولایت‌پذیری بسیار بالایی داشته و سیاست زده نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام کرم ساعد پور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی که به همت بسیج فرهنگیان کوهدشت در مدرسه «بنت‌الهدی صدر» این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران قائم به شخص نیست بلکه نیرو ساز و کادر ساز است و سردار سلیمانی‌های دیگری را تربیت‌کرده و تحویل جامعه خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: وجود شهید چمران‌ها، شهید سلیمانی‌ها و سردار سلامی‌ها به برکت مکتب بزرگ امام خمینی (ره) است، شهید مصطفی چمران ایده ایثارگری و شجاعت را به جنوب لبنان تزریق کرد و بزرگانی همچون سید حسن نصرالله و سید عباس موسوی و… ساخته‌وپرداخته و نتیجه روحیه ایثارگری و شجاعت ایشان بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از نسل شیرزاد بیرانوند یکی از سرداران لر تبار است، عنوان کرد: شهید سلیمانی دارای شخصیتی کاریزماتیک و ظرفیتی بسیار بالا در سطح جهان به شمار می‌رود و الگوی وی اهل‌بیت (ع) بود.

,

وی تصریح کرد: طبق اصل محاکات، هر فردی در نهان خود میل به یک الگو، قهرمان و اسوه دارد، انسان باید تلاش کند که اسوه‌ای بدلی انتخاب نکند، بهترین الگو در جامعه، اهل‌بیت (ع) می‌باشند و حضرت فاطمه زهرا (س) برترین الگو برای بانوان به شمار می‌رود.

,

ساعد پور با اشاره به‌ضرورت شناخت ولایت، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک نظامی شجاع، نترس و ذوب در امام (ره) و رهبری بوده و ولایت‌پذیری بسیار بالایی داشته و سیاست زده نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه