اخبار داغ

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مطرح کرد

فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ در خراسان جنوبی/ تولید سالانه 180 تن عسل در استان

فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ در خراسان جنوبی/ تولید سالانه 180 تن عسل در استان
فضائلی راد از فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه در استان خبر داد و گفت: این تعداد واحد سالانه ۶۰۰ تن گوشت در استان تولید می‌کند که منجر به ایجاد شغل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا فضائلی‌راد مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی در زمینه پرورش مرغ و تخم‌مرغ زنجیره کاملی از جمله کارخانه مرغ مادر، جوجه‌کشی، خوراک دام و کشتارگاه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی با بیان این‌که در خراسان‌جنوبی ۶۴۰ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه مرغ وجود دارد، افزود: از این تعداد واحد سالانه ۵۷ هزار تن گوشت تولید می‌شود که مازاد نیاز استان است.
,
 
,
مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: 39 واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار با ظرفیت دو میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه مرغ در استان وجود دارد که تولیدات آن سالانه به حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن می‌رسد.
,
 
,
فضائلی راد از فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه در استان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد واحد سالانه ۶۰۰ تن گوشت در استان تولید می‌کند که منجر به ایجاد شغل شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی چهار واحد پرورش بوقلمون صنعتی وجود دارد که به طور متوسط سالانه ۵۰۰ تن گوشت تولید می‌کند.
,
 
,
مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۷۴۷ واحد پرورش زنبور عسل با ۳۰ هزار کندو فعال است که سالانه ۱۸۰ تن عسل تولید می‌کند.
,
 
,
فضائلی راد بیان کرد: پرورش کرم ابریشم یکی از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در خراسان‌جنوبی است که در این زمینه در استان ۶۴ بهره‌بردار داریم و به طور متوسط سالانه چهار هزار و ۷۱۲ کیلو پیله تولید می‌کنند.
,
 
,
وی افزود: پرورش کرم ابریشم از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه