اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

۲۶ داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد تایید صلاحیت شدند

۲۶ داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد تایید صلاحیت شدند
فرماندار بروجرد گفت: 26 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد تایید صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد ۷۵ نفر ثبت نام کردند که دو نفر انصراف دادند و در مرحله اول ۶۹ داوطلب تایید صلاحیت و چهار نفر رد صلاحیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: در مرحله دوم بررسی صلاحیت ها توسط هیئت نظارت انجام شد که ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند، ۲۴ نفر رد صلاحیت و ۲۱ نفر عدم احراز صلاحیت  شدند.

,

فرماندار بروجرد عنوان کرد: در مجموع ۲۶ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت و ۴۷ داوطلب رد و عدم احراز صلاحیت شدند.

,

وی بیان کرد: به طور کلی از ۷۵ کاندیدی که برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند، ۴۷ نفر رد و عدم احزار صلاحیت شدند و ۲۶ داوطلب نیز تایید صلاحیت شدند و از دو نفر هم که انصراف داده بودند.

,

رحیمی گفت: در مرحله اول تایید صلاحیت ها که چهار نفر در بروجرد رد صلاحیت شدند، دو نفر برای اعتراض و پیگیری اقدامی نکردند اما در این مرحله افرادی که رد صلاحیت شدند تا روز پنج شنبه مهلت دارند اعتراض خود را اعلام کنند.

,

وی اظهارداشت: مرحله بعدی اعلام صلاحیت ها در ۱۱ بهمن  و ۱۴ بهمن اعلام می شود و تایید و لیست نهایی از نامزدهای این دوره از انتخابات در ۲۱ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

,

فرماندار بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد ۲۴۳ صندوق برای اخذ رای در نظر گرفته شده که بین ۱۵ تا ۲۵ نفر عوامل برگزاری در هر شعبه اخذ رای را دارند.

,

رحیمی با اشاره به این که بروجرد آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد عنوان کرد: ۱۴۰ شهرستان برای انتخابات الکترونیکی انتخاب شده اند و با توجه به این که ۱۱ استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی معرفی شده اند در صورت ایجاد شرایط انتخابات الکترونیکی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه