اخبار داغ

کلاغ هایی که ادای طاووس در آوردند/ وقتی روغن ریخته نذر امام زاده می‌شود

کلاغ هایی که ادای طاووس در آوردند/ وقتی روغن ریخته نذر امام زاده می‌شود
برخی از افراد سینمایی و تلویزیونی بعد از فراخوان ضد انقلاب برای آشوب روغن ریخته خود را نذر امام زاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از افراد سینمایی و تلویزیونی بعد از فراخوان ضد انقلاب برای آشوب روغن ریخته خود را نذر امام زاده کردند.

دو مجری که بعد از تلاش برای موج سواری با خون قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی در ابتدا اعلام کردند از این به بعد با صدا و سیما همکاری نمیکنیم از قبل ممنوع الکار و یا محدودالکار شده بودند و به نحوی روغن ریخته رو نذر امام زاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

بازیگر نقش قلقلی هم سالهاست هیچ نوع ارتباطی با صدا و سیما ندارد!

رخشان بنی اعتماد که فراخوان اغتشاش صادر کرده، در بنگلادش و مشغول سیاحت است و از آنجا برای مردم نسخه پیچیده است.

مسعود کیمیایی که گفته فیلم من نباید در جشنواره فجر باشد تنها می تواند نامزد بخش کارگردانی نشود که طبق اظهار نظر کارشناسان اساسا شانسی برای این موضوع ندارد. فیلم مورد نظر کیمیایی در سایر بخش ها در جشنواره خواهد بود. تقی دژاکام هم در توییت جالبی نوشته، جناب کیمیایی کدام فیلم شما تا الان آمده به جشنواره و هو نشده؟

رضا درمشیان که از اولین افرادی بود تلاش کرد فضا را ملتهب نشان دهد و عکسهایی منتشر کرد، اساسا فیلمش به جشنواره راه پیدا نکرده و برای اینکه در جشنواره های خارجی ضد ایرانی بتواند حضور داشته باشد جو سازی رسانه ای کرده...

انتهای پیام/

, بازیگر نقش قلقلی هم سالهاست هیچ نوع ارتباطی با صدا و سیما ندارد!, بازیگر نقش قلقلی هم سالهاست هیچ نوع ارتباطی با صدا و سیما ندارد!,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه