اخبار داغ

رئیس مجمع عالی بسیج ملایر:

بصیرت خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، مثال‌زدنی است

بصیرت خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، مثال‌زدنی است
حجت‌الاسلام علیرضا شمس با بیان اینکه بصیرت خانواده شهدای سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی مثال‌زدنی است، گفت: خانواده‌های این شهدا در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند که هرچند ما داغدار این حادثه بوده اما اجازه سوءاستفاده دشمنان را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا شمس استاد حوزه و دانشگاه و رئیس مجمع عالی بسیج ملایر بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید دانشجو میلاد نهاوندی از شهدای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷، با تسلیت درگذشت این نخبه ملایری اظهار کرد: غم از دست دادن نخبه‌های کشور با توجه به اشتباهی که رخ‌داده بسیار سخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و ابراز همدردی عمیق ایشان با خانواده‌های داغدار این شهدا بیان کرد: همان‌گونه که رهبری در این پیام بیان کردند داغ این فاجعه بسیار سنگین و رسیدگی به ابهامات سقوط این هواپیما خواست همه مردم است.

,

, ,

حجت‌الاسلام شمس با اشاره به ویژگی‌های شهید میلاد نهاوندی عنوان کرد: بر اساس بیان خانواده این شهید، وی در راه علم، دوری از خانواده را تحمل کرده تا به‌عنوان یک مسلمان در عرصه علمی سرآمد باشد و برای کشورش افتخارآفرین باشد.

,

وی این شهید را ادامه‌دهنده راه شهید چمران و شهید بابائی دانست و گفت: شهید نهاوندی دارای مقالات معتبر علمی بوده که دانشمندان برتر جهان به آن رجوع می‌کردند.

,

وی بصیرت خانواده  شهدای سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی مثال‌زدنی دانست و گفت: خانواده‌های این شهدا در مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌اند که هرچند ما داغدار این حادثه بوده اما اجازه سوءاستفاده دشمنان را نخواهیم داد.

,

حجت‌الاسلام شمس تأکید کرد: با این حادثه شیرینی سرکوب و سیلی محکم به آمریکای جنایتکار و برچیدن فتنه از منطقه تلخ شد و شاهد حضور افرادی پس‌ازاین حادثه در خیابان‌های تهران ازجمله سفیر انگلیس و نفوذی‌ها بودیم که خود جای سؤال فراوان دارد.

,

وی افزود: برخی از افرادی که برای جان‌باختگان این حادثه شمع روشن می‌کنند، چرا در روزهای گذشته این کار را نمی‌کردند؟

,

, ,

مدیر حوزه سفیران هدایت امام زمان(عج) بیان کرد: لاشخورهای رسانه‌ای امروز پس از ترور سخت حاج قاسم به دنبال ترور نرم سرداران نظام هستند.

,

وی بررسی دقیق و پاسخ به ابهامات سقوط این هواپیما را خواست همه مردم عنوان کرد و گفت: سؤالاتی فراوانی دراین‌باره وجود دارد، ازجمله اینکه چه کسی بیان کرده  که به ایران موشک کروز شلیک‌شده است و چه کسی مسئول اختلال در سامانه ارتباطی بوده و چه کسی مجوز پرواز هواپیما را داده است؟

,

حجت‌الاسلام شمس افزود: اولین کسی که فیلم مربوط به برخورد موشک با هواپیما را منتشر کرده است چگونه بدون استرس و در حال کشیدن سیگار منتظر فیلم‌برداری از این صحنه بوده است؟

,

, ,

وی تصریح کرد: خطای رخ‌داده قابل‌گذشت نیست و همان‌گونه که رهبری دستور پیگیری داده‌اند باید بررسی شود و این فاجعه بسیار سخت و امتحانی برای نظام، ملت و دولت است.

,

رئیس مجمع عالی بسیج ملایر امتحان نظام را سخت‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی و از بین بردن داعش دانست و گفت: نظام صادقانه مسئله را بیان کرد و سردار حاجی‌زاده آبروی خود را در میان گذاشت.

,

وی گفت: دشمن در جنگ سخت در این سال‌ها هرگز نتوانسته بر کشور ایران غلبه کند و کسی جرات نداشته در این فضا با ایران روبه‌رو شود، از همین رو وارد جنگ رسانه‌ای با ایران شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه