اخبار داغ

حسن عباسی:

برخی توطئه های دشمنان با خون شهدا ابطال می شود/آمریکا با جنگ الکترونیک موجب سقوط هواپیمای اوکراینی شد

برخی توطئه های دشمنان با خون شهدا ابطال می شود/آمریکا با جنگ الکترونیک موجب سقوط هواپیمای اوکراینی شد
رئیس دانشکده یقین با اشاره به اینکه برخی توطئه های دشمنان با خون شهدا ابطال می شود،گفت: آمریکا همزمان با عملیات نیروهای مسلح در زدن پایگاه عین الاسد با جنگ الکترونیک سیستم راداری مربوطه را هک کرده و به دنبال آن سبب سقوط هواپیما شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار داشت: روزهای حساسی را در حال گذر هستیم، مجدداً فتنه ی فتنه گران در روزهای اخیر به بهانه اتفاقاتی است که پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی افتاد و تعدادی از هموطنان و مردم کشورهای دیگر جان باختند.

سال 2020برای ایران سالی حساس است/محصول انقلاب انسان طراز اول است
وی افزود: این روند فتنه گری که دشمن به هر بهانه شروع می‌کند ماجرای سال ۲۰۲۰ را برای ما یک سال حساسی رقم خواهد زد.
رئیس دانشکده یقین تاکید داشت: انقلابی که خون شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را ایجاد کرده، دستاورد انقلاب اسلامی است؛ وقتی می گوییم محصول جمهوری اسلامی پراید، پوشک و موشک نیست بلکه محصول آن انسان طراز اول انقلاب است یعنی اینکه ۵۰ میلیون نفر از مردم در مساجد و تکایا و حسینیه ها جمع شدند و عزاداری کردند و در چند شهر مثل تهران ، مشهد، قم و کرمان تشییع باشکوه پیکر شهیدان برگزار شد که این موضوع به تنهایی سال ها بررسی کارشناسی نیاز دارد تا مشخص شود چرا کسی که جلوی چشم مردم و رسانه ها مثل سلبریتی ها نبود و همانند سیاستمداران مدام پشت تریبون حاضر نشد، چگونه خود را در دل مردم این چنین عزیز کرده بود؟

وی با اشاره به همزمانی هدف در دنیا و آخرت؛ بیان داشت: انسان هایی مثل حاج‌قاسم که دنیایی آباد و آخرتی آبادتر دارند این محصول اسلام را چطور باید روی دست بگیریم و به جامعه معرفی کنیم و جان های تشنه ی ۸ میلیارد کره زمین را که خسته از نفسانیات و ... هستند را به سمت ساز و کاری که مد نظر اسلام در نظام انسان‌سازی و تربیتی است سوق دهیم؟

قاسم سلیمانی نماد آرمان گرایی در رکاب ولایت بود
عباسی با تاکید بر اینکه قاسم سلیمانی نماد آرمان گرایی در رکاب ولایت بود و وجود رهبر انقلاب انتهای آرمان، آرمان گرایی و آرمان خواهی است؛ ادامه داد: افرادی این چنینی، سرباز تراز تربیت شده‌اند آن گونه که در ماجرای قاسم سلیمانی می‌بینیم این است که ایشان آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمدن جهانی را دنبال می‌کرد؛لبنان ، سوریه ، یمن ، نیجریه و فلسطین را پیگیری می کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی زمانی که در جمهوری اسلامی می‌گفتند نه غزه، نه لبنان ، جانم فدای ایران؛ در مقابل آن انحراف ها در درون حکومت می ایستاد و در بیرون مرزها هم رکابانی داشت که معروف به مدافعان حرم هستند و ملت‌های مظلوم مثل فلسطین، لبنان، سوریه و ... را حمایت و پشتیبانی می‌کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: بهانه انهدام هواپیما، بهانه ای برای بیرون ریختن برخی افراد بود که هیچ آرمان، نقطه و قله بزرگی ندارند.

امروز خون شهدا برخی توطئه های دشمنان را باطل می کند
وی با اشاره به جمله امام خمینی(ره) که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است گفت: امروز انقلاب اسلامی با شهدا و خون شهدا است که توانسته بسیاری از انگاره های تهاجم فرهنگی و سیاسی و نیت دشمن را ابطال می کند.
عباسی با اعتقاد بر اینکه جامعه امروز به خصوص بعد از گران شدن بنزین در آبان ماه یک جامعه افسرده شده بود افزود: از صبح جمعه ۱۳ دیماه بعد از انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی این افسردگی سیاسی کاملاً شسته شد و یک هفته مردم از لحاظ روحی در تراز بالایی قرار گرفتند و در این میان بحث انتقام سخت مهم ترین موضوع روز جهان شد تا جایی که بحث سقوط هواپیما و خطای انسانی مطرح شد و دشمن موج سواری می‌کند.

تجمعات با شعارهای غیرمتعارف ربطی به سقوط هواپیما ندارد
وی ادامه داد:  این که برخی افراد در تجمعات با شعارهایی راس نظام را هدف قرار می‌دهند در واقع اعتراض به پنهانکاری و دیر اطلاع دادن خطای انسانی نیست بلکه یک عده‌ای منتظرند شرایطی پیش بیاورند تا حرف های خودشان را بزنند.
رئیس اندیشکده یقین بیان داشت: باتوجه به دستگیری سفیر انگلیس در مقابل دانشگاه امیرکبیر که به دنبال آن خودش را خیس کرد و روز بعد از دستگیری آزاد می‌شود نشان می‌دهد با یک پروژه ای روبرو هستیم که پروژه سال ۲۰۲۰ است

آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی از طریق جنگ الکترونیک دخالت دارد
وی در ادامه گفت: با توجه به بررسی تیم عملیات سایبری مشترک مرکز استراتژیک و دانشگاه تهران به صورت قطعی مطمئن هستیم آمریکا همزمان با عملیات نیروهای مسلح در زدن پایگاه عین الاسد یک جنگ الکترونیک را رقم زده و در این جنگ نفس گیر سیستم راداری مربوطه را هک کرده و بدنبال آن سبب اتفاق سقوط هواپیما شد، بنابراین پشت این عملیات آمریکا بوده است.
عباسی گفت:کشور ایران برای اولین بار بعد از ۳۰ سال وضعیت جنگ کلی داشته است، از وقتی ستاد کل نیروهای مسلح به شورای عالی امنیت ملی وضعیت جنگ کلی اعلام می‌کند یعنی هیچ هواپیمایی از بیرون به داخل و از داخل به بیرون نباید برود تا مبادا اتفاقی بیفتد.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه سردار حاجی‌زاده کار خود را به بهترین کیفیت انجام داده‌اند، افزود: سردار حاجی زاده با مردانگی و شجاعت تمام مشکلات دستگاه‌های دیگر را پذیرفت و خود را زیر بار فشار قرار داد.
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: هیچ کدام از مسئولین اعم از رئیس جمهور و معاون اقتصادی و وزیر نفت در خصوص گرانی بنزین که موجب کشته شدن تعدادی از هموطنان شد از مردم عذرخواهی نکردند اما در جایی که یک سردار مملکت سرش را بالای دار می‌برد و اشتباه دستگاه‌های دیگر را یک تنه می‌پذیرد؛ کسی که به دلیل اینکه اولین عملیات موشکی بالستیک علیه شیطان بزرگ را فرماندهی کرده است وقتی از غرب کشور با فرماندهان دیگر برگشت باید مردم در تهران گل به گردن او می انداختند؛ برعکس او را مقابل دوربین ها قرار دادند و خواستند که اعتراف کند کارش اشتباه بوده است.

انسان انقلابی خود را فدای نظام می کند
عباسی با تاکید بر اینکه ما افرادی همچون حاجی‌زاده را داریم که می‌تواند جای حاج قاسم سلیمانی را بگیرند و مردانه اشتباهات داخل نظام را عهده‌دار بشوند و خود را فدای نظام و اسلام کنند؛ افزود: انسان انقلابی کسی است که خود را فدای نظام می کند همانطور که شخص رهبر انقلاب در ماجرای بنزین خود را فدای نظام کرد.

برخی دولت مردان ما پای اسلام و انقلاب نمی مانند
وی تاکید کرد: امروز نظام به مرحله ای رسیده است که آبرو می‌خواهد، انقلاب اسلامی امروز در رکاب حضرت سید علی خامنه ای مردان و زنانی می خواهد که آبروی خود را فدای اسلام کنند ولی ما دولتمردانی نداریم که به پای اسلام بمانند.
عباسی در ادامه افزود: حاجی‌زاده امروز نشان داد که در رکاب ولایت، یک قاسم سلیمانی دیگری است و هر جا که ولایت و اسلام و مردم نیاز داشته باشند خود را فدای اسلام و نظام و ولایت می کند و تا مادامی که اسلام می تواند چنین انسانهایی بپروراند، انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان برپا ایستاده است و از آمریکا و ... هیچ غلطی بر نخواهد آمد.
وی تاکید داشت: امروز مردم دیدند مدیر انقلابی اگر جایی به او مربوط هم نباشد عهده دار مسئولیت می شود ؛ بنابراین آن کسی که باید آسمان کشور را پاکسازی می کرد تا هیچ پرنده ای پرواز نکند باید در مقابل مردم عذرخواهی می‌کرد نه سردار حاجی‌زاده؛ اما همان طور که گفت گردن ما از مو باریکتر است.
رئیس دانشکده یقین با تاکید بر اینکه مجلس، دولت و دستگاه های دیگر در جامعه باید فدایی شدن را از حاجی زاده یاد بگیرد؛ افزود: حاجی‌زاده نه تنها منفور نشد بلکه در بین مردم عزیز تر شد و این عزت همان است که خدا به هرکسی خواست می دهد.

آمریکا با تمام سیستم های پبشرفته نتوانست موشک های ایران را سرنگون کند
وی گفت: آمریکایی‌ها با گران ترین سیستم هایی که در اختیار داشتند نتوانستند حتی یکی از موشکهای ایران را هدف قرار دهند در نتیجه تمرکز خود را در داخل کشور برای واقعه هواپیمای مسافربری بوجود آوردند و این شائبه از زمانی منعکس شد که پایگاه الحدث وابسته به شبکه العربیه تلویزیون سعودی یک ساعت و نیم بعد از سقوط هواپیما اعلام کرده بود که هواپیما در اثر اشتباه اپراتور موشک سقوط کرده است یعنی از همان ابتدا شلیک اشتباه توسط اپراتور را مطرح کرد.
عباسی در ادامه بیان داشت: فیلمی که توسط نیویورک تایمز منتشر شد یک فیلم بیست ثانیه ای است که نشان می داد یک شخص با آرامش کامل از قبل آماده فیلمبرداری است همان گونه که در ماجرای ۱۱ سپتامبر ، ۱۴ دوربین در صحنه آماده فیلمبرداری از هواپیمایی بود که به برج‌های دوقلو برخورد کرد.
وی بیان داشت: در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی مقام رده بالاتر که باید به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می کرد تا هیچ هواپیمایی بلند نشود مقصر اصلی ماجرای سقوط هواپیما است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
, سال 2020برای ایران سالی حساس است/محصول انقلاب انسان طراز اول است,
,
,
,
,
,
, قاسم سلیمانی نماد آرمان گرایی در رکاب ولایت بود,
,
,
,
,
,
,
, امروز خون شهدا برخی توطئه های دشمنان را باطل می کند,
,
,
,
, تجمعات با شعارهای غیرمتعارف ربطی به سقوط هواپیما ندارد,
,
,
,
, آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی از طریق جنگ الکترونیک دخالت دارد,
,
,
,
,
,
, انسان انقلابی خود را فدای نظام می کند,
,
,
, برخی دولت مردان ما پای اسلام و انقلاب نمی مانند,
,
,
,
,
,
, آمریکا با تمام سیستم های پبشرفته نتوانست موشک های ایران را سرنگون کند,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه