اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی لرستان:

۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جلوگیری از زمین‌لغزش اراضی جنگلی به لرستان اختصاص‌ یافت

۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جلوگیری از زمین‌لغزش اراضی جنگلی به لرستان اختصاص‌ یافت
مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جلوگیری از زمین‌لغزش در سطح اراضی جنگلی و مرتعی لرستان اختصاص‌یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، شیرزاد نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای جلوگیری از زمین‌لغزش در سطح اراضی جنگلی و مرتعی استان لرستان اختصاص‌یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی بابیان اینکه زمین‌لغزش یکی از انواع مخرب فرسایش است که سبب ایجاد خسارت‌های مالی و جانی زیادی می‌شود افزود: اعتبارات جذب‌شده در نقاط بحرانی به‌گونه‌ای هزینه می‌شود که بتوان تا حد زیادی از وقوع زمین‌لغزش در سطح اراضی ملی جلوگیری کرد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان عنوان کرد: اعتبار زمین‌لغزش سیمره حوزه چم مهر پلدختر دو میلیارد تومان است که در این حوزه شش هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای به‌منظور تأثیر گالی های حوزه
آبخیز چم مهر هزینه می‌شود.

,
,

وی بیان کرد: دو میلیارد تومان به حوزه آبخیز شول‌آباد الیگودرز اختصاص داده‌شده است که در این حوزه سه هزار و ۲۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای و ۲۵۰ هکتار عملیات بیولوژیکی و بیومکانیکی اجرا خواهد شد.

,

نجفی گفت: دو میلیارد تومان برای زمین‌لغزش لنج آباد به‌منظور تثبیت زمین‌لغزش دورود که شامل شش هزار و ۸۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای است اختصاص یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه