اخبار داغ

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع):

دشمن با عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال شکاف بین مردم و مسئولان است

دشمن با عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال شکاف بین مردم و مسئولان است
سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن زاده گفت: آمریکایی ها منطقه غرب آسیا را حیات خلوت خود می دانستند و منابع و ذخایر کشورهای اسلامی را غارت می کردند، اما جمهوری اسلامی و محور مقاومت این منافع نامشروع را به خطر انداخته و ایالات متحده از این موضوع بشدت عصبانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن زاده، جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق صبح امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تربت حیدریه اظهار کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون لطف الهی و ائمه اطهار و خون پاک شهدای گرانقدری است که از همه هستی خود گذشتند و برای کشور افتخار و حماسه آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: شهدا در سایه ایمان و دلدادگی و پیروی از سیره اهل بیت علیه السلام مجاهدت کردند، چرا که در دنیا جایی سراغ نداریم در یک جنگ تمام عیار که یک طرف آن تمام کشورهای دنیا با تمام امکانات و تجهیزات و یک طرف یک کشور تازه استقلال یافته و بدون تجهیزات قرارگرفته پیروز میدان باشد.

,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانبها و تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی است، افزود: امروز امریکا و مزدورانش در منطقه مستاصل شده و چه کسی فکر می کرد جمهوری اسلامی اینگونه با حملات موشکی خود به پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا را ذلیل کند.

,

جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور گفت: آمریکایی ها منطقه غرب آسیا را حیات خلوت خود می دانستند و منابع و ذخایر کشورهای اسلامی را غارت می کردند، اما جمهوری اسلامی و محور مقاومت این منافع نامشروع را به خطر انداخته و ایالات متحده از این موضوع بشدت عصبانی است.

,

وی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ساماندهی و سارماندهی محور مقاومت خواب راحت را از آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی گرفته بود و به نماد و الگویی برای مجاهدان انقلاب اسلامی تبدیل شد.

,

حسن زاده افزود: رژیم تروریستی آمریکا داعش را تا بن دندان مسلح کرده بود و برای تامین امنیت رژیم عاصب صهیونیستی این مولود نامشروع را وارد غرب اسیا کرد، اما به اذعان خودشان همه این هزینه ها به تقویت و استحکام زنجیره مقاومت در منطقه تبدیل شد.

,

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی درصدد شکاف بین مردم و مسوولان است، گفت: آنها خودشان می دانند که در فرهنگ و مرام و دین ملت ایران بمب اتم جایگاهی ندارد و به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست، خودشان می دانند که ایران خود قربانی تروریسم و در مبارزه با تروریسم بین المللی هزینه کرده، اما سعی دارد با شبهه و ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان نظام را به چالش بکشاند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه