اخبار داغ

اعضای شورای شهر زنجان؛

سکوت شورای شهر زنجان در خصوص بازداشت‌ها صحت ندارد

سکوت شورای شهر زنجان در خصوص بازداشت‌ها صحت ندارد
جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضا و خبرنگاران برگزار شد که اکثر اعضای شورای شهر در خصوص تیتر گزارش سکوت شورا در خصوص دستگیری عضو شورا و شهرداری عکس العمل نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا؛ جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و خبرنگاران برگزار شد و تقریبا همه اعضای شورای شهر نسبت به تیتر سکوت شورای شهر در خصوص دستگیری شهردار زنجان، عضو شورای شهر زنجان و یکی از شهرداری ها مناطق زنجان عکس العمل نشان داده و گفتند اطلاعات ما در حد رسانه ها بوده و اطلاعات کافی در این زمینه نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

"حمیدی" رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه، با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: دو حادثه اخیر شهادت سپهبد سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی کام همه مردم را تلخ کرد.

,

وی با اظهار تاسف از اتفاق به وجود آمده در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: سوء استفاده از این  فضا به نفع هیچ کس نیست و اطلاعات اعضای شورای شهر در همان حد اطلاعات رسانه ها است.

,

دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه با اظهار تاسف از واقعه پیش آمده در خصوص شورای شهر و شهرداری،اظهار داشت: تا زمانی که حکمی صادر نشده است،رسانه ها باید در حد اتهام اطلاع رسانی کنند اگر چه اعضای شورا در این زمینه پیگیر هستند.

,

*ضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری

, *ضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری,

وی برضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری تاکید کرد و گفت: تا کنون خللی در اجرای پروژه ها به وجود نیامده است و در فصل بودجه ریزی ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

,

این عضو شورا گفت: از مسئولان و ضابطان قضایی درخواست داریم در اسرع وقت تصمیم گیری لازم در خصوص این موضوع انجام شده و رسانه ها نیز از حاشیه سازی و حاشیه پردازی پرهیز کنند.

,

نصیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با گلایه از اطلاع رسانی برخی رسانه های استان زنجان در خصوص حوادث اخیر شورا و شهرداری، گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر مخالف تحقیق و تفحص نبوده و باید مراحل قانونی در این زمینه طی شود.

,

در ادامه این جلسه در خصوص لایحه تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری زنجان اعضای شورای اسلامی به بیان مطالبی پرداختند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه