اخبار داغ

در پی انتقاد تند فعالان فضای مجازی صورت گرفت؛

تغییر مسیر وزیر ارتباطات از زاهدان به مناطق سیل‌زده

تغییر مسیر وزیر ارتباطات از زاهدان به مناطق سیل‌زده
وزیر ارتباطات در پی انتقاد کاربران فضای مجازی در خصوص سفر به زاهدان، مسیر خود از مرکز سیستان وبلوچستان را به چابهار تغییر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ روز گذشته وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر از سفر به زاهدان برای رسیدگی به مشکلات ارتباطی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را داد که با واکنش تند و جدی کاربران فضای مجازی روبرو شد.
 
در نهایت پس از افزایش انتقاد فعالان فضای مجازی به خصوص در سیستان وبلوچستان با این مضمون که در زاهدان خبری از سیل نیست؛ آذری جهرمی سفرش را از مرکز استان به کنارک و مناطق سیل زده تغییر داد.

این کاربران همچنین ضمن انتقاد به دو روز اینترنت رایگان که از سوی وزیر به مردم استان وعده داده شده است این موضوع را امری بی فایده قلمداد کرده و خواستار توسعه زیر ساخت های ارتباطی در این استان شدند.
 
این کاربران به وزیر جوان پیشنهاد دادند تا به مناطقی همچون "هودیان" در جنوب سیستان وبلوچستان سفر کرده و از نزدیک اوضاع اسفبار زیر ساخت های ارتباطی که مردمانش از داشتن حتی تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند را بررسی کند.

شایان ذکر است کاربران و فعالان فضای مجازی با قرار دادن پیام در صفحات شخصی وزیر ارتباطات و صفحات شخصی خود برای آذری جهرمی که نوشتند که پس از این سفر ما از شما سئوال می کنیم که آیا بیدارید؟!

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه