اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد؛

برفروبی ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

برفروبی ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف روبی ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم نیوز، ارسلان شکری دقایقی قبل در جمع خبرنگاران رسانه‌ها با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران در بیست و چهار ساعته گذشته، اظهار داشت: راهداران آذربایجان غربی ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان را برفروبی و از انسداد این شریان های ارتباطی جلوگیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در بیست و چهار ساعته گذشته با وجود بارش های مستمر و تکرر برفروبی در مقاطع و محورهای واحد اما با تلاش راهداران عملیات برفروبی به حجم ۲۳۰۰ کیلومتر و در ۱۳۰ مرتبه انجام شد تا شاهد هیچ گونه مسدودی در سطح محورهای شریانی و غیرشریانی نباشیم.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی، با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان ۴۵۷ ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان و بوز مشکل در روند تردد خودروهای عبوری ۲۱۰ تن بود که در جریان این عملیات راهداری زمستانی ۲۴۴ نفر از همکاران راهداری با ۱۲۴ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

,

وی، محورهای خوی ـ قطور، خوی ـ زرآباد و ارومیه ـ سلماس را دارای بیشترین عملیات برفروبی معرفی کرد و گفت: در محورهای روستایی نیز ۳۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی با تلاش ۸۵ نفر از همکاران راهداری انجام شده است که با توجه به اولویت محورهای اصلی  همچنان برف روبی در محورهای روستایی ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه