اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد

وضعیت مناسب خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی

وضعیت مناسب خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی
بهاری با بیان این‌که از موضوعات آسیب‌های اجتماعی نباید غافل بود، گفت: وضعیت خراسان جنوبی از نظر آسیب‌های اجتماعی خوب است و در رده پایین جدول قرار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، عباسعلی بهاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.,

وی افزود: رسانه پیام‌رسان مشکلات مردم به مسئولان و در مقابل، وظیفه پاسخ‌دهی مسئولان به مردم را بر عهده دارد.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اعتمادی که از سوی مردم به رسانه وجود دارد به تبع این اعتماد به مسئولان کمتر است لذا رسانه می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کند.

,

بهاری با بیان این‌که رسانه زمینه‌ساز تحولات اجتماعی و مدنی است، عنوان کرد: اگر صفحات فرهنگی اجتماعی رسانه‌ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پررنگ‌تر شود قطعا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

,

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه این است که با کمک رسانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: هر نوع اتفاقی که در سطح استان شاهد هستید را به حوزه اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت رفع ارائه کنید.

,

بهاری تصریح کرد: اگر به آسیب‌های اجتماعی توجه نشود کم کم به عادت تبدیل خواهد شد.

,

وی گفت: دستگاه‌های مربوط و متولی در بحث آسیب‌های اجتماعی باید به رسانه‌ها پاسخ‌گو باشند و رسانه‌ها نیز گزارشات خود را در حوزه آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های متولی ارسال کنند.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی از آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان منتشر کرد، افزود: برای پیگیری و رفع آسیب‌هایی که نمی‌توان رسانه‌ای کرد به اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اطلاع دهید.

,

بهاری با بیان این‌که از موضوعات آسیب‌های اجتماعی نباید غافل بود، تأکید کرد: وضعیت خراسان جنوبی از نظر آسیب‌های اجتماعی خوب است و در رده پایین جدول قرار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه