اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد

اهمیت بالای نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی

اهمیت بالای نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی
نبی زاده گفت: نقش رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اهمیت دارد و میتوان با کمک رسانه برای کاهش آسیبهای اجتماعی تلاش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ناصر نبی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی بحث مهمی است که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, ناصر نبی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی بحث مهمی است که باید به آن توجه شود.,

وی افزود: جلساتی که در سطح کشور در مورد آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود با حضور مقام معظم رهبری، سران قوا، وزرا و سایر مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی در جامعه به رابطه خانواده با جامعه آسیب می‌زند.

,

نبی‌زاده عنوان کرد: اعتیاد، طلاق، کودک‌آزاری، همسر آزاری و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی است که در سطح جامعه شاهد آن هستیم.

,

وی اظهار کرد: نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برپایی نمایشگاهی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان که در سال‌جاری برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده نیز با توجه به این‌که دغدغه مسئولان مربوطه به آسیب‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار زیاد است شاهد برپایی نمایشگاه‌های دیگری با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری رسانه‌های استان باشیم.

,

نبی‌زاده گفت: باید به بحث آسیب‌های اجتماعی در رسانه‌ها بیش از پیش توجه کرد و با همکاری رسانه‌ها در راستای کاهش آسیب‌های موجود در جامعه تلاش کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه