اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اعلام کرد؛

ارسال ۲ کامیون اقلام امدادی به سیستان و بلوچستان/کمک‌های مردمی به هلال احمر تحویل شوند

ارسال ۲ کامیون اقلام امدادی به سیستان و بلوچستان/کمک‌های مردمی به هلال احمر تحویل شوند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ارسال دو کامیون اقلام امدادی شامل دو هزار و 467 بسته غذایی و 965 بسته قند 700 گرمی از خراسان شمالی برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در روز 22 دی ماه جاری این دو کامیون از اقلام امدادی از سوی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نجات همچنین اعلام کرد: هم استانی ها می توانند برای ارسال کمک های نقدی خود به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان از طریق کد #54*112*  اقدام کنند.

,

وی همچنین با تاکید بر این نکته که برخی از تشکل های مردم نهاد و یا گروه های شخصی در سطح استان از روز گذشته برای جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده اقدام کرده اند، تصریح کرد: این اقدام آنان رسمیت ندارد.

,

وی توصیه کرد: مردم از طریق جمعیت هلال احمر استان که مجری قانونی برای ارسال کمک ها به مناطق سیل زده است، اقدام کنند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه نیروهای واکنش سریع و امدادی جمعیت هلال احمر استان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان آماده هستند، عنوان کرد: طی تماس های مکرر با سازمان امداد و نجات کشور و جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان هنوز آنان اعلام نیازی  نکرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه