اخبار داغ

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خبر داد؛

فعالیت ۶ هزار همیار طبیعت در همدان

فعالیت ۶ هزار همیار طبیعت در همدان
اسفندیار خزایی از فعالیت ۶ هزار همیار طبیعت در همدان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در استان همدان ۹۰۵ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: استان همدان دارای ۲۰ کارشناس ترویج و تسهیل‌گر منابع طبیعی و آبخیزداری و یک هزار و ۳۸۷ نفر مددکار ترویجی جهاد کشاورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه ۴۳ محقق معین مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی داریم، افزود: با امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاد کشاورزی و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری مشارکت در راستای ترویج فرهنگ حفظ و توسعه منابع طبیعی بیشتر می‌شود.

,

خزایی با تاکید بر جذب بیشتر همیاران طبیعت در استان همدان ادامه داد: همدان دارای بیش از ۶ هزار نفر فعال همیار طبیعت برای حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری است.

,

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در خصوص راه‌اندازی سامانه همیاران طبیعت در سراسر کشور نیز گفت: افراد علاقه‌مند به حفظ منابع طبیعی می‌توانند با مراجعه به سایت www.hamyartabiat.frw.it و نام نویسی و در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و همیار طبیعت شوند.

,

خزایی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان همدان ۹۰۵ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی وجود دارد که دو هزار هکتار آن کودپاشی، کپه‌کاری، ذخیره نزولات و قرق شده است.

,

وی یادآور شد: امیدواریم با ساز و کار مناسب و همکاری سایر دستگاه‌ها اراضی منابع طبیعی حفاظت شده در استان بیمه شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه