اخبار داغ

برای نخستین بار در کشور؛

یک واحد تولیدی در میبد موفق به بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی شد

یک واحد تولیدی در میبد موفق به بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی شد
یک واحد تولید کاشی در میبد با بازیافت آب حاصل از بخار تا ۷۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزدرسا، برای نخستین بار درکشور یک واحد تولید کاشی در شهرستان میبد موفق به بازیافت آب حاصل از بخار دستگاه اسپری خارج شده از دودکش واحد شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این واحد تولید کاشی میبد با بازیافت آب حاصل از بخار موفق شده است تا هفتاد درصد در مصرف آب صرفه جویی کند و بخار اسپری خارج شده از دودکش واحد را به آب تبدیل کند. این واحد تولیدی روزانه هفت هزار لیتر اسپری مصرف می‌کند که از این میزان ۱۲۰ هزار لیتر به چرخه تولید باز می‌گردد.

,

آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد در بازدید از یک واحد تولید کاشی و سرامیک که موفق به بازیافت آب حاصل از بخار دستگاه پرس، گفت: این کار ارزشمندی است که باید به همه واحدهای صنعتی تعمیم پیدا کند.

,

وی افزود: همه مدیران واحدهای صنعتی باید با محوریت فرمانداری تشکیل جلسه و در خصوص راهکارهای علمی و پژوهشی برای رسیدن صنعت کاشی میبد به شاخص‌های بالای کاهش آلایندگی، صرفه‌جویی در مصرف آب و خودکفایی در تولید قطعات همفکری کنند.

,

امام جمعه میبد در پایان اظهار داشت: موفقیت در حوزه بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی، کار بزرگ و پسندیده‌ای است و نیاز دارد که این کار در سطح کلان کشور هم به آن پرداخته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه