اخبار داغ

دبیر هیات تیراندازی همدان:

تیم همدان از گزینه های اصلی صعود به لیگ برتر تیراندازی کشور است

تیم همدان از گزینه های اصلی صعود به لیگ برتر تیراندازی کشور است
حسین کرمی با بیان اینکه تیم‌ هیئت تیراندازی استان همدان، در مسابقات لیگ دسته اول، در دو بخش آقایان و بانوان از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، گفت: تیم‌های همدان با عملکرد خوب از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر هیئت تیراندازی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی کشور هیئت استان همدان در دو بخش آقایان و بانوان و در دو ماده تفنگ و تپانچه حضور قدرتمندی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در هر دو بخش و در هر دو ماده تیم‌های همدان با ترکیبی تمام بومی در مسابقات شرکت کرده‌اند و بسیاری از تیراندازان ما زیر ۲۰ سال هستند.

,

کرمی عنوان کرد: علی رغم این که به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت کننده لیگ امسال رکورد زده اند و سایر تیم‌ها تیراندازان مطرحی را با قراردادها‌ی بالا جذب کردند، تیم‌های همدان با عملکردی خوب از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

,

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با بیان این که چهار هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول آقایان سپری شده است، گفت: در مسابقات تپانچه ۱۳ تیم و در مسابقات تفنگ ۶ تیم به رقابت می‌پردازند.

,

وی تصریح کرد: در تپانچه آقایان، تیم هیئت همدان در چهارهفته سپری شده همه رقیبان خود را شکست داده و در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

,

کرمی با اشاره به این که در تفنگ آقایان نیز تیم همدان در رتبه پنجم جدول است، تاکید کرد: در این ماده ترکیب تیم هیئت همدان متشکل از استعدادهایی است که در یکی، دو سال اخیر کار خود را شروع کردند و توسط هیئت استعدادیابی شدند.

,

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به این که با این حال تیم تفنگ هیئت همدان رفته رفته عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد و مطمئن هستیم این تیم تا پایان مسابقات جایگاه بهتری کسب می‌کند.

,

وی با بیان این که در ماده تفنگ به دلیل هزینه‌های سنگین سلاح، لباس، سه پایه، تیر و سایر ادوات، تیراندازان و تیم‌هایی موفق هستند که شرایط مالی بهتری دارند اظهار داشت: تعدادی از تیراندازان خوب ماده تفنگ استان همدان به دلیل هزینه‌های سنگین این ماده به ماده تپانچه روی آورده‌اند و ما با ترکیبی جدید و جوان در مسابقات حضور داریم و حتی به دلیل هزینه‌های سنگین این ماده تیم‌های کمتری نیز نسبت به ماده تپانچه در لیگ حضور دارند.

,

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با بیان این که در تپانچه و تفنگ بانوان نیز تیم هیئت همدان در بین چهار تیم برتر جدول مسابقات حضور دارند، گفت: لیگ بانوان تعطیلات نیم‌فصل خود را سپری می‌کند و دو هفته دیگر نیم فصل دوم مسابقات آغاز می‌شود.

,

کرمی با بیان که در بخش بانوان نیز تیراندازان ما جوان و استعدادهای تازه کشف شده هستند، تاکید کرد: علی رغم جوانی و تجربه کم حضور در مسابقات رسمی، دختران تیرانداز همدانی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

,

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به این که هنوز فدراسیون تیراندازی در این فصل به صورت رسمی اعلام نکرده است چند تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود می‌کنند، عنوان کرد: اگر روال سال‌های گذشته برقرار باشد دو تیم برتر هر ماده به لیگ برتر صعود خواهند کرد، اما گفته می‌شود به دلیل استقبال تیم‌ها امسال سه تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

,

کرمی افزود: علی رغم این که ترکیب تیم‌های همدان در این مسابقات کاملا بومی است و از تیراندازان دیگر استان‌ها در ترکیب تیم استفاده نشده، اماتیم‌های هیئت تیراندازی همدان از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

,

وی با اشاره به این که تیم هیئت همدان تنها تیم مسابقات است که هزینه آن را هیئت برعهده دارد، تاکید کرد: سایر تیم‌های شرکت کننده حامی مالی قدرتمند دارند و هزینه‌های تیم را حامی مالی پرداخت می‌کند.

,

کرمی با اشاره به این که بخش خصوصی در استان همدان تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ورزش ندارد، تصریح کرد: رئیس هیئت استان همدان در اقدامی شایسته، به منظور حفظ روند رو به رشد تیراندازی استان پذیرفت که هیئت هزینه‌های تیم‌های همدان را برعهده بگیرد تا تیراندازان همدانی در این میدان مهم آبدیده شوند.

,

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با بیان این که همین اقدام دکتر محمودی باعث شد تا چهره‌های جوانان و ناشناسی، توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، اظهار داشت: علی آذر پیر در بخش آقایان و خانم‌ها مرادی، امیرخانی، عزیزی، زبرجدیان، خاور میرزایی و دشتیان از جمله تیراندازان جوان ما هستند که در مسابقات بسیار درخشان ظاهر شدند و در فینال انفرادی مسابقات نیز صاحب عنوان شدند.

,

کرمی خاطرنشان کرد: عملکرد خوب این تبراندازان جوان از شایستگی مربیان استان و نیز برنامه محور بودن هیئت همدان در شناسایی استعدادها حکایت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه