اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

فضای مجازی بستر نفوذ دشمن در باورهای جوانان است

فضای مجازی بستر نفوذ دشمن در باورهای جوانان است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کم کاری نهادهای فرهنگی در فضای مجازی، گفت: امروز در فضای مجازی نگاه و باور جوانان توسط دشمنان تغییر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین الهی راد در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی، اظهار داشت:  در این ایام که در اوج رشد سیاسی ایران بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او قرار داریم دشمن به راحتی از طریق فضای مجازی نفوذ کرده و عده ای را به کف خیابان ها آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
وی ادامه داد: البته این جوانان از طریق فضای مجازی جذب شده اند اما عده ای ازآنها تربیت یافته مکتب دشمن هستند.
این کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی توانست جوانان را به کف خیابان بیاورد و از این شرایط علیه نظام استفاده کنند و با تحریک جوانان آن ها را وادار به دادن شعارهای هنجار شکن علیه نظام کرد.
وی تاکید کرد: امروز در فضای مجازی نگاه و باور جوانان توسط دشمنان تغییر کرده است و نبود نیروهای ارزشی و البته کم کاری برخی از آنها باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شده است.
حجت الاسلام الهی راد به طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: طلاب می توانند با ورود در این فضا می توانند قدرت تبیین و اقناع مخاطبان را بالا ببرند تا هر مطلب را به راحتی و به سرعت قبول نکنند.
وی اضافه کرد: البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که زبان سخن در فضای مجازی متفاوت است و باید آن زبان را فرا گرفت تا با جوانی که از طریق زبان نفوذ دشمن دچار تهاجم فرهنگی و ارزشی قرارگرفته است سخن گفت.
این استاد حوزه بیان داشت:  اگر دشمن به لحاظ سیاسی تهاجم می کند ما باید با همان زبان جواب او را بدهیم تا جوان این مسائل را متوجه شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه