اخبار داغ

نایب ‌رئیس شورای شهر نهاوند:

بلوار عبور زائران کربلا به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری می شود

بلوار عبور زائران کربلا به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری می شود
صفی الله خرم‌آبادی گفت: به‌پاس قدردانی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تصویب شورای شهر نهاوند بلوار محل عبور زائران کربلا به نام این شهید والامقام مزین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نایب ‌رئیس شورای شهر نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت‌های کم‌نظیر و مجاهدت‌های فراوان در راستای امنیت منطقه و کشور بر گردن همه ما حق دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: باید همیشه قدردان این زحمات باشیم و راه این شهید والامقام را ادامه دهیم و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

,

نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند عنوان کرد: به‌پاس قدردانی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تصویب شورای شهر نهاوند بلوار محل عبور زائران کربلا به نام این شهید والامقام مزین خواهد شد.

,

خرم آبادی گفت: اتصال بلوار به بزرگراه کربلا که به کرمانشاه و مرز منتهی می‌شود، سالانه محل عبور هزاران زائر اربعین حسینی و عتبات عالیات است.

,

وی با اشاره به اینکه ابتدا مکان دیگری در نظر گرفته ‌شده بود، اظهار داشت: نام‌گذاری مکان جدید با تصویب شورای شهر و با تائید مجموعه شهرستان مقرر شد این بلوار نام‌گذاری شود.

,

نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند افزود: با توجه به اینکه شهید سلیمانی شهید جهان اسلام است و زائران کشورهای خارجی نیز از نهاوند عبور می‌کنند این نام‌گذاری جلوه خوبی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه