اخبار داغ

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار خبرداد؛

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره عمار در زنجان
عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار گفت: از اول دی ماه سال جاری فیلم های دهمین جشنواره مردمی عمار در زنجان اکران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد خانمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فیلم های دهمین جشنواره عمار از اول دی ماه سال جاری در زنجان اکران و روزهای دوشنبه زنجانی ها این فیلم ها در سالن فیلم این جشنواره تماشا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به حضور حاج مهدی رسولی در سومین هفته اکران فیلم جشنواره عمار در زنجان، گفت: هفته گذشته با حضور این مداح جوان یکی از فیلم های جدید این جشنواره اکران و مخاطبان در جریان رویدادهای این جشنواره قرار گرفتند.

,

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار خاطرنشان کرد: تا کنون 400 مخاطب فیلم های جدید جشنواره عمار را به دو صورت ویدئو پروژکتور و یا نرم افزاری  در زنجان تماشا کرده اند.

,

خانمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در روز گذشته فیلمی در خصوص شهید نادر مهدوی در زنجان با عنوان مستند قرارداد ژوئن اکران شده است.

,

وی با بیان اینکه فیلم های جشنواره عمار در اکثر استان های کشور اکران شده است، بیان داشت: در استان زنجان نیز هر هفته چندین فیلم از این جشنواره با توجه به ذائقه مردم اکران می شود که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دهمین جشنواره مردمی عمار در چهار بخش در قالب رقابت اصلی جشنواره، جشنواره علوم انسانی، فیلم ما و فراخوان های مردمی برگزار شد.

,

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار ادامه داد: در بخش اصلی آثار ارسالی به این جشنواره در قالب های داستانی، مستند، پویا نمایی، نماهنگ،تلویزیونی،فیلم نامه و لوح نگار برگزار شد.

,

خانمحمدی بیان داشت: فتنه 88 یکی از بخش های اصلی این جشنواره بود و موضوعات دیگری نیز در فصل جدید این جشنواره اختصاص یافت.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه