اخبار داغ

دستگیری متخلف شکار و صید در ارتفاعات کوه بهار جاجرم

دستگیری متخلف شکار و صید در ارتفاعات کوه بهار جاجرم
رییس اداره محیط زیست شهرستان جاجرم از دستگیری متخلف شکار و صید در ارتفاعات کوه بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، محمد موسوی، رییس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم گفت: مأمورین و همیاران این اداره در حین گشت زنی زیستگاهها و کنترل مجوزهای شکار پرندگان عادی، فردی را که دارای پروانه شکار پرنده بوده ولی برخلاف ممنوعیت و محدودیت های اعلامی در ارتفاعات کوه بهار اقدام به شکار غیرمجاز ۵ قطعه کبک وحشی نموده بود را دستگیر و جهت طی نمودن روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, ،,

وی افزود: نامبرده که اقدام به شکار ۴ قطعه کبک وحشی ماده و یک قطعه کبک وحشی نر کرده بود با اجرایی شدن مصوبه شماره ۴۴۲ شورای عالی محیط زیست از ۷ دیماه سال جاری علاوه بر محکومیت کیفری، می بایست مبلغ ۳۹ میلیون ریال ضرر و زیان وارده به محیط زیست را نیز پرداخت کند.

,

معرفی متخلفین برداشت سنگ‌های معدنی به مراجع قضایی

, معرفی متخلفین برداشت سنگ‌های معدنی به مراجع قضایی, معرفی متخلفین برداشت سنگ‌های معدنی به مراجع قضایی,

 موسوی در ادامه با اعلام این خبر ابراز داشت: محیط بانان پناهگاه حیات وحش میاندشت در حین گشت زنی در مرز جنوبی منطقه افرادی را درحال برداشت و جابجایی سنگ های معدنی مشاهده که متخلفین با حضور مأمورین و در تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

,

وی گفت: در ادامه با هماهنگی با مراجع انتظامی و شناسایی هویت متهمین، پرونده ای در مرجع قضایی تشکیل و متهمین به جرم برداشت غیرمجاز سنگ های معدنی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه