اخبار داغ

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان خبرداد؛

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی تا پایان دی‌ماه

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی تا پایان دی‌ماه
مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان از تعیین تکلیف 65 درصد غرامت کشاورزان خسارت دیده در زنجان خبرداد و گفت: غرامت باقی مانده کشاورزان در چند روز آینده تعیین تکلیف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد پرداخت غرامت به کشاورزان خسارت دیده در استان زنجان اظهار کرد: بخشی از غرامت کشاورزان پرداخت شده و بخشی از آن هم در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه تقریبا 100 درصد خسارت دام و طیور در زنجان پرداخت شده است تصریح کرد: 81 درصد غرامت محصولات زراعی و نزدیک 60 درصد از غرامت باغات در استان زنجان نیز پرداخت شده است.

,

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: بقیه خسارتها نیز طی جلسه بررسی شده و در چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

,

وی گریزی به میزان خسارت وارد شده به محصولات کشاورزی در سال جاری زد و افزود: امسال به میزان 72 میلیارد ریال به محصولات کشاورزی استان خسارت وارد شد.

,

موسی‌خانی با تاکید براینکه تقریبا 65 درصد از غرامت کشاورزان خسارت دیده تعیین تکلیف شده است عنوان کرد: مابقی غرامت کشاورزان در چند روز آینده بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

,

وی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان از بیمه کشاورزی عنوان کرد: در حوزه بیمه دام نیز نسبت به سال گذشته با رشد 130 درصدی مواجه هستیم.

,

مسئول بیمه کشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه در حوزه بیمه محصولات زراعی هم رشد خوبی داریم و استقبال کشاورزی در این حوزه افزایش یافته است عنوان کرد: بیمه‌ نامه‌های صادر شده در این حوزه نسبت به سال گذشته 140 درصد افزایش یافته است.

,

وی با تاکید براینکه زمان بیمه محصولات کشاورزی تا پایان دی ماه تمدید شده و احتمال تمدید دوباره نیز وجود دارد افزود: کشاورزان، باغداران و دامداران باید هر چه سریع‌تر در مدت زمان باقی مانده تا مهلت تعیین شده با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه‌ای نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.

,

موسی‌خانی خاطر نشان کرد: در مجموع 30 درصد از باغات و محصولات زراعی استان زنجان تحت پوشش بیمه کشاورزی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه