اخبار داغ

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

فعالیت 429 سازمان مردم نهاد در خراسان‌جنوبی

فعالیت 429 سازمان مردم نهاد در خراسان‌جنوبی
شریفی گفت: در خراسان جنوبی 492 سازمان مردم نهاد داریم که نشان دهنده رشد 39.5 درصدی نسبت به جمعیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مژگان شریفی معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: امور اجتماعی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دارای سه هدف مهم توسعه اجتماعی، توسعه و ترویج مشارکت‌های اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی با بیان این‌که آموزش، مهمترین مسئله در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: توسعه کمی و کیفی تشکل‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های ما در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری است.
,
 
,
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: رضایت، اعتماد و مشارکت سه فاکتور مهم سازمان‌های مردم نهاد است.
,
 
,
شریفی عنوان کرد: توسعه شبکه سازی سازمان‌های مردم نهاد یکی دیگر از اهداف دفتر اجتماعی است که در حال پیگیری است.
,
 
,
وی اظهار کرد: توانمند سازی افراد، آموزش و پایداری در تاثیرگذاری ارتباط دولت با سمن از دیگر برنامه‌های مهم امور اجتماعی و فرهنگی است.
,
 
,
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 492 سازمان مردم نهاد داریم که نشان دهنده رشد 39.5 درصدی نسبت به جمعیت است.
,
 
,
شریفی بیان کرد: خراسان‌جنوبی در زمینه دارا بودن تعداد سمن‌های مردم نهاد در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
,
 
,
وی اظهار کرد: از429 سازمان مردم نهاد استان 221 سمن مجوز از استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌ها دریافت کرده‌اند.
,
 
,
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بیشترین تعداد سمن در شهرستان قاین و کمترین تعداد سمن را در شهرستان‌های نهبندان و طبس داریم.
,
 
,
شریفی افزود: نیروی انتظامی، بهزیستی، ورزش و جوانان و استانداری اجازه صدور مجوز برای راه‌اندازی سمن‌های مردم نهاد را دارند.
,
 
,
وی از رشد 40 درصدی سازمانهای مردم نهاد در استان خبر داد و افزود: تعداد سمن های مردم نهاد مردمی نیز 80 درصد رشد داشته است.
,
 
,
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: میزان اعتماد و مشارکت مردم با سازمان‌های مردم نهاد در استان 83.1 درصد است در حالی‌که میانگین کشوری 73.89 درصد بوده و این نشان می‌دهد میزان اعتماد و مشارکت در خراسان‌جنوبی از میانگین کشوری بالاتر است.
,
 
,
شریفی از اختصاص اعتبارات خوبی برای سازمانهای مردم نهاد استان خبر داد و افزود: با اعتبارات در نظر گرفته شده جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه