اخبار داغ

طی 9 ماه گذشته انجام شد

جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی

جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری مردم خیر و نوع دوست استان ۱۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۶ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری مردم خیر و نوع دوست استان ۱۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۶ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: این مراکز باهدف مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سطح استان راه‌اندازی شده است.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی ۵۲ مرکز نیکوکاری فعال است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به ۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد استان افزایش خواهد یافت.
,
 
,
رفیعی عنوان کرد: پرداخت کمک از طریق تلفن همراه یکی از روش‌های کمک مردم نیکوکار به این مراکز است و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۸۸۷۷* و سپس با وارد نمودن کد مرکز نیکوکاری محله کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به این مراکز اهدا کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان واحد مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات، روستاها و غیره با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه