اخبار داغ

پیگیری رسانه‌ها جواب داد

چتر مهربانی خیّران بر سر اسماء/ هزینه عمل تأمین شد

چتر مهربانی خیّران بر سر اسماء/ هزینه عمل تأمین شد
در راستای انعکاس مشکل اسماء در رسانه های خراسان‌جنوبی خیران برای تامین هزینه عمل قلب این کودک پنج ساله پای کار آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، به دنبال بازدید جمعی از اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران از خانواده «اسماء» کودک پنج ساله روستای بارنجگان قاین که بعد از عمل قلب باز در سال گذشته، دچار زندگی نباتی شده است، و انتشار گزارش این بازدید در رسانه های مختلف کمک هایی از جنس مهربانی از نقاط مختلف خراسان جنوبی برای این خانواده دریافت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
مادربزرگ اسماء که قریب یک‌سال است بعد از این واقعه تلخ، پرستاری نوه‌اش را انجام می‌دهد، تنها خواسته‌اش در این بازدید داشتن یک دستگاه «تلویزیون و اسباب بازی موزیکال» برای نوه‌اش بود که هزینه تلویزیونی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی پرداخت شد.
,
 
,
همچنین به همت مرکز نیکوکاری حاجی‌‌آباد سه سبد مواد غذایی تحویل این خانواده شد. کمیته امداد شهرستان زیرکوه نیز بیش از یک میلیون تومان کمک‌ غیرنقدی برای کمک به این خانواده اختصاص داد تا بخشی از هزینه‌های اسماء تامین شود.
,
 
,
به همت خیرین و نیکوکاران مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان جنوبی نیز بعد از انتشار و بازتاب گزارش‌ اسماء در جراید مختلف استان، کمک‌های نقدی جمع‌آوری و با خرید یک تشک مواج، ۵ کیلو عسل (غذای اصلی اسماء عسل است که به صورت رقیق شده به وسیله سرنگ به وی داده می‌شود)،‌ یک سبد مواد غذایی، یک دست لباس و یک اسباب بازی موزیکال به خانواده اسماء تحویل شد.
,
 
,
«رمضان دلباز» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زیرکوه هم گفت: پدر اسماء، ساکن روستای بارنجگان است که برای درمان دخترش، 25 راس دام که وسیله امر و معاش آنها بوده است را فروخت تا هزینه درمان اسماء را تامین کند.
,
 
,
وی بیان کرد: به دلیل بیماری اسماء، در دی ماه سال گذشته، این خانواده از طریق تبصره 14 تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفتند که با پیگیری های انجام شده هزینه عمل قلب این کودک از طریق خیرین و موسسات خیریه تامین شد.
,
 
,
وی ادامه داد: از 26 میلیون تومان هزینه عمل قلب اسماء، 13 میلیون تومان توسط  خیرین شهرستان و هشت میلیون تومان توسط موسسات خیریه و مابقی آن از طریق دریافت تسهیلات تامین شد که اقساط آن نیز توسط خیرین در حال پرداخت است.
,
 
,
وی افزود: به دنبال بازدید اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران به همراه جمعی از خبرنگاران از این خانواده و انتشار گزارش های بازدید در جراید استان، کمک های نقدی و غیر نقدی به اسماء رسید و کمیته امداد نیز دو میلیون تومان کمک هزینه خرید تلویزیون و یک سبد غذایی به ارزش یک میلیون تومان به خانواده اسماء کمک کرد.
,
 
,
«فاطمه میرزایی»، مادر اسماء نیز ضمن تقدیر از مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران بابت انتشار گزارش هایی در ارتباط با وضعیت  «اسماء در رسانه های استان اظهار داشت: بعد از بازدید و انتشار این گزارش تاکنون کمک های خوبی از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری دریافت شده است.
,
 
,
مادر اسماء با بیان اینکه حال اسماء در حال بهبودی است و صداهای اطراف را بیشتر می شنود، گفت: گریه های دوباره اسماء و شنیدن صداها توسط دخترم، امید ما را به بهبودی او بیشتر کرده است.
,
 
,
میرزایی بیان کرد: مرکز نیکوکاری حاجی آباد قاین یک بسته غذایی شب یلدا، 300 هزار تومان وجه نقد و یک سبد غذایی به ارزش 100 هزار تومان، مرکز تخصصی رسانه یاران یک سبد غذایی، اسباب بازی و یک عدد تشک مواج، یک دست لباس و ۵ کیلو عسل طبیعی (غذای اصلی اسماء عسل است) برای دخترم هدیه کرده اند.
,
 
,
وی گفت: خداوند به خیرین خیر بده و ما هم از خدا برای برای خیرین، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری عاقبت بخیر را خواستاریم و امیدوارم خیرین از هر دستی کمک می کنند، از دست دیگر خیر دریافت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه