اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی:

یک تریلی اقلام مورد نیاز‌ سیل‌زدگان به سیستان و بلوچستان اعزام شد

یک تریلی اقلام مورد نیاز‌ سیل‌زدگان به سیستان و بلوچستان اعزام شد
محمد روحانی گفت: صبح امروز یک دستگاه تریلی شامل اقلام مورد نیاز مردم شریف سیستان و بلوچستان مانند چادر، پتو، وسائل گرمایشی و مواد غذایی به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: صبح امروز از طرف سپاه امام رضا(ع) یک دستگاه تریلی شامل اقلام مورد نیاز مردم شریف سیستان و بلوچستان مانند چادر، پتو، وسائل گرمایشی و مواد غذایی به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان، تیم مهندسی بسیج سازندگی خراسان رضوی در قوچان به همراه ماشین‌آلات مهندسی، تیم‌های پزشکی و بسیاری از موکب‌های اربعین خراسان رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند تا به‌محض تعیین موقعیت استقرار آن‌ها در مناطق سیل‌زده، به این مناطق اعزام شوند.

,

روحانی با بیان اینکه تاکنون بیش از 800 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تخریب شده‌اند، گفت: تمامی پایگاه‌های بسیج سراسر استان آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و علاوه بر آن مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب متمرکز سازمان بسیج در بانک سپه واریز کنند تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر اقدام به بازسازی و ساخت این واحدهای تخریب شده، کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین نیاز مردم در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در حال حاضر، پتو، وسایل گرمایشی، خشکبار، مواد غذایی و چادرهای جمعی است که مردم می‌توانند جهت اعزام به این مناطق تهیه کنند.

,

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج تمام تلاش خود را می‌کند تا هرچه سریع‌تر به مردم آسیب دیده از سیل خدمت‌رسانی انجام شود، گفت: از روز ابتدایی سیل تاکنون بیش از 50 گروه جهادی، اعلام آمادگی برای اعزام به مناطق سیل‌زده کرده‌اند که به‌محض اعلام موقعیت استقرار آن‌ها، به منطقه اعزام می‌شوند.

,

روحانی خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه‌ها بسیج محلات در سطح استان آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند اما شب گذشته 10 پایگاه محوری در این خصوص وارد عمل شدند که خوشبختانه به دلیل استقبال مردم تاکنون میزان قابل‌توجهی از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه