اخبار داغ

یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران در دورود برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران در دورود برگزار شد+تصاویر
یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران امروز در شهرستان دورود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران به مناسبت گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی و به همت بسیج اصناف و با حضور مسئولان، نیروهای  نظامی، انتظامی و خانواده های شهدا  در سالن کامیون داران شهرستان دورود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

سرهنگ زینی وند فرمانده سپاه دورود در این مراسم با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنبال رسیدن به اهداف خود است و وظیفه تمامی دستگاه‌های فرهنگی است که مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

,

وی افزود: اصناف و بازاریان در ایام پیش از انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار داشتند که در عین حال، حمایت و پشتیبانی و کمک بازار و اصناف در دوران دفاع مقدس از رزمندگان اسلام و حمایت از جبهه‌های حق علیه باطل غیرقابل انکار است.

,

, ,

فرمانده سپاه دورود با بیان اینکه امروز تمام مرزهای اسلام سنگر انتقام از سردار سلیمانی است عنوان کرد: خدا را شاکریم که سردار سلیمانی توسط کسانی به شهادت رسید که امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامید.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا در خاورمیانه تمام عقبه های خود را از دست داده است گفت: دشمنان اسلام بدانند به فضل الهی امت اسلامی در جبهه مقاومت که از تهران شروع و به فلسطین ختم می‌شود، جبهه ای وافر، منسجم، متحد است که یک دست برعلیه آمریکا قیام خواهد کرد.

,

زینی وند خاطرنشان کرد: سنگر های داعش یکی پس از دیگری توسط مجاهدان جبهه مقاومت فتح شد و این تلخ ترین  کار برای آمریکایی ها بود و بارها و بارها سران داعش در محاصره نیروهای مقاومت توسط نیروهایی آمریکایی نجات پیدا می‌کردند و فرماندهان داعش در جنگ بعد از زخمی شدن برای روند درمان وارد بیمارستان های اسرائیل می‌شدند و تحت درمان قرار می‌گرفتند.

,

, ,

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا‌ اظهارداشت: ای قمارباز دروغ گو تو مرد مبارزه با داعش نبوده و نیستی و اگر بودی فرمانده بزرگ مقابله با داعش را شهادت نمی‌رساندی.

,

فرمانده سپاه دورود با بیان اینکه داعش دستاورد خود آمریکا بود افزود: شما خودتان داعش را درست کردید و امروزه مبارزه با داعش را از ایران طلب می‌کنید؟

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تبادل با جبهه استکبار وارد مرحله جدیدی شده است عنوان کرد: همانطور که فرمانده کل سپاه گفت جرقه های نابودی قدرت استکباری آمریکا به گوش می‌ر‌سد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه