اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی بروجرد:

۱۳ واحد مسکونی برای محرومان بروجرد احداث می‌شود

۱۳ واحد مسکونی برای محرومان بروجرد احداث می‌شود
مسئول بسیج سازندگی بروجرد گفت: 13 واحد منزل مسکونی محرومان در بروجرد در دست ساخت و تعمیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ارکانی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیج سازندگی با همکاری جهادگران، محرومیت زدایی است که در این راستا، ساخت و تعمیر واحدهای منزل محرومان در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ واحد منزل محرومان در دست تعمیر و سه واحد در دست ساخت است که بعد از تکمیل در اختیار آنها قرار می گیرد و به زودی این واحدها تکمیل و اهدا می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی بروجرد عنوان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی، ساخت کانال های آب بر بوده که چهار کانال در روستاهای بروجرد با کمک اهالی روستا و جهادگران احداث شده که هدف اصلی از این برنامه، جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی است.

,

ارکانی گفت: مخزن آب روستای نلخاص نیز آماده شده و همچنین لوله گذاری آب در روستای دره زاغه نیز در صورت شرایط بودن شرایط جوی انجام می شود تا در کمترین فرصت در اختیار اهالی روستا قرار گیرد و مشکل آب در این روستاها برطرف شود.

,

وی بیان کرد: جهادگران شهرستان بروجرد در بخش های مختلف برای رفع محرومیت زدایی و خدمت به محرومین اقدام می کنند و در همه طول سال برنامه های مختلفی را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه