اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد:

دشمن به دنبال از بین بردن اقتدار کشور است

دشمن به دنبال از بین بردن اقتدار کشور است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد گفت: بعد از شهادت سردار مقر فرماندهی آمریکا در عین الاسد عراق مورد هدف مقتدرانه سربازان اسلام قرار گرفت و اکنون دشمن می خواهد در برجام های بعدی این اقتدار را از ملت و کشور بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام جواد صیادی ظهر امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه با اشاره به اهمیت اخلاص در انجام کارها اظهار داشت:آنچه موجب عظمت شهید سردار سلیمانی شد اخلاص در عمل و اعتقاد راسخ به پرودگار متعال بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: دشمنان به دنبال حذف ابعاد وسیع معنویت و الگوهای این محور از جامعه هستند چراکه آن ها نتوانسته و نمی توانند در بعد نظامی کاری از پیش ببرند.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: حاکمیت طاغوت نفس موجب درجا زدن و در راه ماندن می شود، مقاومت و ایستادگی ما در برابر ۴۰ کشور بواسطه بعد اخلاص و معنویت رزمندگان ما بود چراکه تجهیزات نظامی و مادی در برابر دشمنان در سطح پایینی قرار داشت.

,

وی با اشاره به ولایت پذیری بی نظیر مردم بیان کرد:دشمنان با برنامه ها و نقشه هایی مانند بحران دلار و معیشت به دنبال برهم زدن آرامش مردم ما هستند و می خواهند وانمود کنند آب و نان مردم به برجام ها گره زده شده است.

,

صیادی گفت: بعد از شهادت سردار مقر فرماندهی آمریکا در عین الاسد عراق مورد هدف مقتدرانه سربازان اسلام قرار می گیرد و دشمن می خواهد در برجام های بعدی این اقتدار را از ملت و کشور ما بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه