اخبار داغ

دادستان گالیکش:

تبلیغات انتخاباتی در اماکن عمومی و دولتی جرم است

تبلیغات انتخاباتی در اماکن عمومی و دولتی جرم است
دادستان شهرستان گالیکش گفت: هرگونه تبلیغات در اماکن عمومی و دولتی و یا فضاهای مجازی و رسانه جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سید سعید جباری در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات گالیکش در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مقوله انتخابات تجلی دهنده دموکراسی در یک جامعه برای ایجاد عدالت و تساوی بین همه مردم جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

افزایش سطح اطلاعات و معلومات مردم درباره وقوع تخلفات قبل، حین و بعد از انتخابات سبب جلوگیری و یا کاهش جرائم انتخاباتی می‌شود.

,

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و برگزاری جلسات توجیهی درباره قانون انتخابات و معرفی تخلفات انتخاباتی به مردم سبب افزایش اطلاعات افکار عمومی درباره قانون انتخابات خواهد شد.

,

دادستان شهرستان گالیکش گفت: هرگونه تبلیغات در اماکن عمومی و دولتی و یا فضاهای مجازی و رسانه جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می‌شود.

,

فرماندار گالیکش نیز در این جلسه گفت: متأسفانه اغلب کاندیداها در زمان معرفی و تبلیغات خود قول و وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه شرح وظایف و اختیارات آن‌ها نیست.

,

علی‌اصغر میرزایی افزود: مهم‌ترین عامل موفقیت و سرمایه یک جامعه میزان اعتماد مردم به حکومت است.

,

وی اضافه کرد: انتخابات حساسی را با توجه به هجمه‌های دشمن در پیش‌رو داریم و تلاش همه ما این است تا این انتخابات سالم، قانونمند و پرشور برگزار شود.

,

میرزایی تصریح کرد: سرمایه یک کشور و عامل موفقیت آن اعتماد مردم نسبت به حکومت است و مسئولان باید تلاش کنند تا این اعتماد و اطمینان در کشور تقویت و افزایش یابد.

,

فرماندار گالیکش روشنگری و اطلاع‌رسانی برای انتخاب اصلح مردم اولویت خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: فضا و ظرفیت خوبی در اختیار خبرنگاران و فضای مجازی برای روشنگری و اطلاع‌رسانی مردم در راستای انتخاب اصلح وجود دارد که باید از آن به‌صورت قانونی و مطلوب برای انتخاب کاندیدای انقلابی و مردمی استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: متأسفانه اغلب کاندیداها در زمان معرفی و تبلیغات خود قول و وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه شرح وظایف آن‌ها نیست.

,

میرزایی گفت: مردم باید دقت کنند تا فردی وارد مجلس شورای اسلامی شود که بتواند قانونی در راستای کاهش مشکلات مردم وضع کند.

,

وی درباره وقوع تخلفات در زمان انتخابات افزود: وقوع تخلفات و جرائم در زمان انتخابات نشانه فراهم بودن شرایط و فضای موردنظر است و برای پیشگیری و جلوگیری ازاین‌گونه تخلفات نباید شرایط موردنظر برای متخلفان فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه