اخبار داغ

آخرین وضعیت گلزار شهدای وادی رحمت در گفت‌وگو با احدفلاحی؛

اتمام مسقف‌سازی فاز دو تا 22 بهمن

اتمام مسقف‌سازی فاز دو تا 22 بهمن
فلاحی گفت: ساماندهی مزار شهدا با نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌گیرد و شهرداری تبریز سیاستی در ارائه طرح ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، طرح یکسان‌سازی مزار شهدا چند سالی بود که توسط بنیاد شهید انجام می‌شد، طرحی که با اعتراضات گسترده خانواده‌های شهدا مواجه شد، دست آخر هم رهبر انقلاب طی تذکری توقف این روند را دستور دادند. فاز یک گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و سایر آرامستان‌هایی که مزار شهدا در آنجا وجود دارد دست‌خوش این یکسان سازی شدند ولی با ورود رهبر انقلاب به این ماجرا این یکسان‌سازی متوقف و قرار شد طرح دیگری جایگزین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نظرات مختلفی پیرامون این موضوع ارائه شده است که به نوعی این ساماندهی‌ها انجام شود که آثار معنوی شهدا هم از بین نرود.

,

احد فلاحی مدیرعامل سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه مسقف‌سازی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در حال اتمام است اظهار داشت:  سعی ما بر این است که این طرح تا 22 بهمن ماه سال جاری به اتمام برسد.

,

وی گفت: ساماندهی مزار شهدا با نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌گیرد و شهرداری تبریز سیاستی در ارائه طرح ندارد، مباحث مربوط به مسقف‌سازی و استحکامات قبور بر عهده شهرداری تبریز است که در این زمینه عمل می‌کند.

,

فلاحی افزود: تاکنون طرح نهایی ساماندهی مزار شهدا چه در سطح کلان و چه استانی به تصویب نرسیده است. ساماندهی اطراف قبور و رسیدگی به امور جاری بر عهده سازمان آرامستان‌های شهرداری است و ساماندهی قبور شهدا  برعهده بنیاد شهید می‌باشد.

,

گفتنی است ۹۰ درصد از کل پروژه که شامل دیوارکشی و نرده کشی پیرامون مزار شهدا است، انجام شده و برخی کارهای جزئی باقی مانده است که انتظار می‌رود به زودی شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

,

 در بخشی دیگر از این پروژه، کف سازی خیابان و کف مزار شهدا انجام خواهد شد که تأیید نهایی این کار برعهده بنیاد شهید است و هر گونه اقدامی در این حوزه، منوط به تأیید اداره کل بنیاد شهید کشور هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه