اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد؛

ارسال کمک‌ به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در چند روز آینده

ارسال کمک‌ به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در چند روز آینده
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه سپاه کربلا از چند روز پیش خود را آماده کمک به مردم سیل زده کرده بود، افزود:‌ تا چندروز آینده اقلام و اجناس مردم سیل زده از سپاه کربلا به سیستان وبلوچستان ارسال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان گفت:‌وظیفه همه ما بویژه نیروهای جهادی آن است که به کمک مردم سیل زده برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با اشاره به اینکه سپاه کربلا از چند روز پیش خود را آماده کمک به مردم سیل زده کرده بود، افزود:‌ تا چندروز آینده اقلام و اجناس مردم سیل زده از سپاه کربلا به سیستان وبلوچستان ارسال خواهد شد.

,

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه در تمامی شهرستان ها مازندران و در سطح رده ها و پایگاه های مقاومت فراخوان برای کمک به مردم سیل زده داده میشود، ادامه داد:‌نیازمندی های مردم  سیل زده از طریق سپاه شهرستان ها اعلام خواهد شد وهمان طور که مردم عزیز در قضیه زلزله سرپل ذهاب  و سیل اوایل سال جاری خوب درخشیدند و علاوه بر برطرف کردن  نیازهای داخل استان به استان های دیگر هم کمک رسانی انجام دادند امروز نیز مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک خواهندکردند.

بابایی با ابزار امیدواری از اینکه بتوان قبل از رسیدن سال جدید مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را حل کنیم،بیان کرد:‌ طبیعتا به دلیل بعد مسافت، برنامه ریزی های دقیقی برای اعزام نیروهای جهادی و متخصص با قرارگاه سپاه قدس و سپاه سلمان استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه