اخبار داغ

برادر شهید حاج قاسم سلیمانی:

عشایر غیور عراق انتقام خون شهدای مقاومت را بگیرند/ لزوم توجه ویژه استاندار کرمان به خانواده جانباختگان حادثه تشییع

عشایر غیور عراق انتقام خون شهدای مقاومت را بگیرند/ لزوم توجه ویژه استاندار کرمان به خانواده جانباختگان حادثه تشییع
برادر شهید سلیمانی گفت: از شما عشایر غیور عراق می خواهیم انتقام خون شهدای مقاومت را از آمریکای جنایتکار بگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، حاج حسین سلیمانی برادر شهید سپهبد سلیمانی عصر امروز در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای مقاومت اظهار کرد: به نیابت از خانواده سیدالشهدای مقاومت، از محبت بی بدیل مردم ایران و استان کرمان که در مراسم تشییع و تدفین سردار سلیمانی حماسه ای تاریخی آفریدند، تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: مردم کرمان لطف کردند و با مهمان نوازی خود درب های منازلشان را به روی مشتاقان سردار ولایت گشودند، از این لطف بی پایان شما سپاسگذاریم.

,

سلیمانی ضمن تشکر از خادمین حرم امام حسین(ع)، سران عشایر کربلا، مجاهدان مقاوم حشدالشعبی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: از شما عشایر غیور عراقی می خواهیم انتقام خون شهدای مقاومت را از آمریکای جنایتکار بگیرید.

,

وی ضمن ابراز تاثر از واقعه دردناکی که در روز تشییع شهدای مقاومت در کرمان رخ داد، بیان داشت: به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی را برای جانباختگان خواستاریم.

,

برادر شهید سلیمانی افزود: از استاندار کرمان درخواست داریم به بازماندگان حادثه تشییع توجه ویژه کنند تا بیش از این آسیب نبینند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه