اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

صداقت نیروهای مسلح می تواند الگویی برای مسئولان باشد

صداقت نیروهای مسلح می تواند الگویی برای مسئولان باشد
حجت‌الاسلام مختاری گفت: صداقت نیروهای مسلح در پذیرش خطا در سقوط هواپیمای مسافربری، الگو برای سایر مسئولانی است که خطاهای بزرگ‌تر و فراگیرتر انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند شب گذشته در اجتماع مردمی یادبود سپهبد شهید سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند گفت: صداقت نیروهای مسلح در پذیرش خطا در سقوط هواپیمای مسافربری، الگو برای سایر مسئولانی است که خطاهای بزرگ تر و فراگیرتر انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند شب گذشته در اجتماع مردمی یادبود سپهبد شهید سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند گفت: صداقت نیروهای مسلح در پذیرش خطا در سقوط هواپیمای مسافربری، الگو برای سایر مسئولانی است که خطاهای بزرگ تر و فراگیرتر انجام می دهند.,

وی با بیان این‌که حوادث اخیر ماهیت پلید و ضدمردمی استکبار را روشن کرد افزود: دروغ گوهایی که به دروغ علیه داعش ائتلاف تشکیل داده بودند اما از آن حمایت می کردند، سردار مبارزه با داعش را شهید کردند و معلوم شد استکبار، درّنده است.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: میلیون ها نفر در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند اما آمریکا و اروپا، این ها را در نظر نمی گیرند اما چند صد نفری که تجمع اغتشاشی انجام می دهند را مردم می نامند.

,

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: مقصر اصلی در سقوط هواپیما آمریکا است و هنوز ماجرا روشن نشده و ممکن است آمریکا مستقیم مقصر باشد.

,

وی افزود: نادان ترین افراد کسانی هستند که هنوز طرفدار شاه و سلطنت طلب ها هستند چراکه پهلوی مردم ایران را برده آمریکا کرده بود.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برخی می گویند انقلاب در سال 1357 بوده و الان 40 سال گذشته اما تشییع میلیونی شهدای مقاومت نشان داد انقلاب اسلامی زنده و قدرتمند است و اعماق وجود مردم سرشار از عشق به امام و انقلاب است.

,

حجت‌الاسلام مختاری افزود: سردار حاجی زاده در زمان سقوط هواپیما در غرب کشور مشغول سیلی زدن به استکبار جهانی بود اما چون اشتباهی که منجر به سقوط هواپیما شد در مجموعه نیروهای مسلح بود، مسئولیت را پذیرفت.

,

وی تصریح کرد: ای کاش مسئولان نیز مانند سردار حاجی زاده باصداقت برای برجام که خسارت محض بود از مردم عذرخواهی می کردند.

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: عمر دو دولت را برای برجام گذاشتند اما با برجام دشمن گستاخ تر، عزت پاسپورت ایرانی کمتر و سفره مردم کوچک تر شد.

,

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: مسئولان اجرایی برای اجرای غیرمدبرانه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین که میلیاردها تومان به کشور ضرر زدند، از مردم عذرخواهی کنند.

,

وی گفت: تنفر خود را از مستکبران و مزدوران داخلی و تشکر و حمایت خود را از نیروهای شجاع سپاه برای سیلی زدن به آمریکای جنایتکار اعلام می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه