اخبار داغ

مسئول سادات، عشایر و شیوخ کربلا:

پیروزی و شهادت، دو هدفی بود که سردار شهید سلیمانی به دست آورد

پیروزی و شهادت، دو هدفی بود که سردار شهید سلیمانی به دست آورد
مسئول سادات، عشایر و شیوخ کربلا با بیان اینکه پیروزی و شهادت، دو هدفی بود که سردار شهید سلیمانی به دست آورد، گفت: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی خسارت بزرگی نه فقط برای ایران، بلکه برای همه امت اسلامی به ویژه برای ملت عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، عصر امروز هیئتی متشکل از ۲۰۰ نفر از مسئولان و مردم عراق در مراسم هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,

در این مراسم حاج ستار ابو زینب مسئول سادات، عشایر و شیوخ کربلا اظهار کرد: شهدا در روز قیامت بر منبری در سایه عرش خداوند متعال قرار می گیرند که بوی خیلی خوشی از آن ساطع می‌شود.

,

وی افزود: به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ملت ایران از عمق جان تسلیت عرض می کنم.

,

ابو زینب یادآور شد: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی خسارت بزرگی نه فقط برای ایران، بلکه برای همه امت اسلامی به ویژه برای ملت عراق است.

,

مسئول سادات، عشایر و شیوخ کربلا تصریح کرد: شهادت این شهدای پاک بر مبنای فداکاری و مقاومت بود که همچون نوری آسمان اسلام را منور می‌کند و به ما یادآوری می کند که در مقابل استکبار بایستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: شهید گرانبها ترین دارایی خود در زندگی را فدا می کند، این بخشش بزرگترین و کامل‌ترین هدف است و هر انسان مجاهدی برای رسیدن به خدا به آن نیاز دارد.

,

ابو زینب ادامه داد: پیروزی و شهادت دو هدفی است که سردار شهید سلیمانی آن ها را به دست آورد، این شهید بزرگوار صاحب بصیرت و نفوذ بود، به گونه‌ای که حتی دوست و دشمن به آن اقرار می‌کردند.

,

مسئول سادات، عشایر و شیوخ کربلا گفت: ملت عراق عمیق‌ترین و بلیغ ترین جمله‌های سپاس را در قبال امنیتی که حاج قاسم سلیمانی به ما داده است تقدیم شما می کند و با شما عهد می‌بندیم؛ منتی که حاج قاسم سلیمانی بر سر ما گذاشت را بر چشمان خود گذاشته و همیشه به آن پایبند هستیم.

,

وی در پایان عنوان کرد: از خدا می‌خواهیم که شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس را از ما بپذیرد و و به خانواده‌های بزرگوارشان صبر عطا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه