اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

برخی رسانه ها سعی در تضعیف پیروزی های نظامی دارند

برخی رسانه ها سعی در تضعیف پیروزی های نظامی دارند
حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین با اشاره به موشک باران پایگاه آمریکا و سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: ما در عرصه نظامی شکست نخوردیم و این پیروزی باید در ذهن مردم بماند اما در عرصه رسانه می خواهند این پیروزی را شکست نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی و سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: جنگ احد در اثر خطای انسانی به یک فاجعه تبدیل شد و پیامبر نیز از جنگ احد با یک غمی یاد می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: آیات شان نزولی دارد و در این شرایطی که ما با آن مواجهه هستیم بازخوانی این آیات برای ما هم می تواند در نگاه ما به مسائل راه گشا باشد.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه زمانی که جامعه دچار فتنه می شود، افراد ایمانشان را از دست می دهند و این فتنه ها سنجش ایمان واقعی افراد است، عنوان کرد: خداوند یک موقعی شکست ها و پیروزی ها را برای سنجش ایمان افراد و شهید گرفتن بوجود می آورد.

,

وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن علیه کشورمان گفت: امروز جنگ بیشتر جنگ نرم است و ملتی ممکن است در جنگ سخت و نظامی برد داشته باشند اما در عرصه جنگ نرم و رسانه ای ببازد.

,

حجت‌الاسلام حسینی‌یمین با تاکید بر اینکه در عرصه نظامی یک پیروزی بزرگی در حمله موشکی به مهمترین پایگاه نظامی امریکا داشته ایم، بیان کرد: اقدام ایران در موشک باران پایگاه آمریکا بسیار ارزشمند است اما به دلیل اشتباهاتی، در عرصه رسانه برای مخاطب طوری القا می کنند که به شکست تبدیل شود.

,

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد:ما در عرصه نظامی شکست نخوردیم و این پیروزی باید در ذهن مردم بماند اما در عرصه رسانه می خواهند این پیروزی را شکست نشان دهند.

,

وی افزود: امروزه با یک خبر در جامعه التهاب ایجاد می شود لذا باید فضای مجازی را خودمان و دیگران مدیریت کنیم.

,

حجت‌الاسلام حسینی‌یمین در ادامه با بیان اینکه مردم امروز دچار ظن و گمانی شدند، تصریح کرد: این اخباری که همه در حال پیگیری هستیم ظن و گمان را خیلی این سو و آن سو می برد و نه تنها ستاد کل نیروهای مسلح بلکه مسئولین دولتی و شورای عالی امنیت ملی باید بلافاصله ابعاد را روشن کنند.

,

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: مردم نباید احساس کنند که دو دستگی در بین مسئولین ایجاد شده و امروز تفرقه در جامعه برای ما سم است و عملکرد سردار سلامی و سردار حاجی زاده بسیار عالی است و جلو خیلی از فتنه ها را می گیرد.

,

وی با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی اشتباه یک نفر نیست و همه باید مسئولیت خود را بپذیرند، گفت: مسئولان باید عذر خودشان را آشکارا به مردم بگویند و اگر این اتفاق بیافتد مردم از ظن خود بر می گردند و باید ماجرا را صادقانه به مردم بگویند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه