اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار کرمان خبر داد؛

سیلاب ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان را مسدود کرد

سیلاب ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان کرمان را مسدود کرد
موسوی آیت اللهی گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه روستایی استان کرمان در جریان سیلاب و بارش برف و باران مسدود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مصطفی موسوی آیت اللهی با تشریح آخرین وضعیت مناطق جنوبی استان کرمان گفت: حدود ۹۳ درصد از روستاهایی که راه های ارتباطی آن ها در اثر وقوع سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: راه های ارتباطی در ۲ روستای شهرستان قلعه گنج همچنان مسدود است و امداد رسانی از طریق هوایی انجام می شود، مسئولان در تلاش هستند تا مشکل این روستا امروز برطرف شود.

,

معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه مشکل آب ۹۹ درصد روستاهای درگیر با سیل در استان کرمان حل شده است، مطرح کرد: در جریان وقوع سیلاب آب ۶۰ روستا در جنوب کرمان قطع شده بود و در حال حاضر تنها آب یک روستا در منطقه منوجان همچنان قطع است.

,

موسوی آیت‌اللهی ادامه داد: رودخانه های روستای مذکور در منطقه منوجان به دلیل هجوم سیلاب از استان سیستان و بلوچستان، طغیان کرده و امیدواریم تا پایان امروز مشکل این روستا نیز حل شود.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر استان کرمان از شرایط بحرانی اولیه خارج شده است، با تلاش مسئولان امر ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه های استان به دلیل بارش برف و باران لایروبی و بازگشایی شده است.

,

معاون عمرانی استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه روستایی استان کرمان در جریان سیلاب و بارش برف و باران مسدود شده بودند، درصد بالایی از این راه ها بازگشایی شده و تلاش ها برای بازگشایی سایر مسیرها ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه