اخبار داغ

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

عبودیت سردار سلیمانی عامل حرکت ملت‌ها پس از شهادتش شد

عبودیت سردار سلیمانی عامل حرکت ملت‌ها پس از شهادتش شد
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: خداوند چقدر بنده‌اش را دوست دارد که شهید قاسم سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی است و چون به مقام عبودیت رسید خداوند شهادت را نصیبش کرد که خونش تمام ملت‌های دنیا را به حرکت وا داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی روحی سه شنبه شب در جمع مدیران پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در کوی مهرگان شهرستان نکا با اشاره به جایگاه عبودیت در تحقق مقام شهادت، اظهار کرد: کسی می‌تواند به جایگاه عند ربهم یرزقون شهدا نزد پروردگار برسد که عبد باشد.

وی افزود: ظاهر امر این است که همه ما بنده خدا هستیم اما میان عبد و عابد بودن خیلی فرق است چراکه شخص ممکن است عابد و همواره مشغول عبادت خداوند باشد کما اینکه شیطان نیز 6 هزار سال خداوند را عبادت کرده و در زمره فرشتگان و ملائک الهی به عنوان عابد قرار گرفته بود.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: همه عبادتی که شیطان داشت در حد یک عابد بوده اما عبد نبوده است و زمانی که قرار شد بر آدم سجده کند چون و چرا کرد و نتیجه آن بر باد رفتن 6 هزار سال عبادتش شد.

این مسئول اضافه کرد: خداوند فرموده عبادتی که فرمانبرداری خدا در آن نباشد را نمی‌خواهد برهمین اساس باید رضای ما در رضای خداوند باشد و این عبد می‌شود که مقام عبد از عابد نیز بالاتر است و کسی که عبد و محض درگاه الهی شد غیر از خدا هیچ چیز را نمی‌بیند و این فرد تازه عاشق خدا می‌شود.

وی گفت: کسی که عاشق خداوند شد در آن فنا می‌شود و غیر از خدای خود هیچ چیزی نمی‌بیند و دیگر من وجود ندارد و این فرد همه چیز خود را فدای معشوق می‌کند برهمین اساس حاج قاسم سلیمانی چون عبد درگاه الهی است همه چیز خود را برای رضایت الهی فدای در راه خدا کرده است.

روحی تصریح کرد: خداوند، اسلامی را به ما عرضه کرده که در محرم و صفر وقتی مردم برای احیای اسلام در قلب خود دوباره به پای می‌خیزند به برکت خون اباعبدالله الحسین(ع) است که این خون باعث شده لحظه به لحظه دین اسلام تازه بوده و حرکت داشته باشد.

وی افزود: خداوند چقدر بنده‌اش را دوست دارد که شهید قاسم سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی است و چون به این مقام عبودیت رسید خداوند شهادت را نصیبش کرد که خونش تمام ملت‌های دنیا را به حرکت وا داشته است.

 مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اذعان کرد: تمام مردمی که به نظام، دین و اسلام بی‌تفاوت بودند همه به جوش آمده بودند، حرکت کرده و یک حرف را تکرار کردند که من هم سلیمانی هستم.

این مسئول اضافه کرد: چه برکتی در این خون است که بعد از رحلت حضرت امام(ره) اینچنین جمعیت عظیم و انبوهی را هیچ جا ندیدیم البته همه را مدیون مادرش فاطمه زهرا(س) است که پای ولی خدا بایستد سیلی خورده و پهلویش می‌شکند.

وی گفت: اگر این سلسله را کنار هم بچینیم آن وقت می‌فهمیم که چرا خون حاج قاسم سلیمانی باعث حرکت می‌شود چراکه این سلسله به هم مرتبط است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه