اخبار داغ

سردار یزدی در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

انگلیس حماقت کند برایش گران تمام می‌شود

انگلیس حماقت کند برایش گران تمام می‌شود
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ درباره حضور سفیر انگلیس در میان اغتشاشگران گفت: باید به سفیر انگلیس گفت این حماقتی که انجام دادید اگر دوباره تکرار شود، حتماً برایتان گران تمام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه خبری تهران نیوز، درباره دخالت انگلیس در امور داخلی کشورمان و حضور سفیر این کشور در میان اغتشاشگران اظهار کرد: سفیر انگلیس کار غیردیپلماتیکی انجام داد و حضورش در میان اغتشاشگران، حضور غیرسازمان و بر خلاف اصول دیپلماتیک بوده است.

وی با بیان اینکه سفیر انگلیس نباید به اغتشاشات ورود پیدا می‌کرد، گفت: حتی خود او می‌داند که حضورش یک حضور عادی نبوده و با هدف تحریک و رهبری اغتشاشگران صورت گرفته است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: سفیر انگلیس در راستای منافع کشور متبوعش در پی سوءاستفاده از شرایط موجود در کشورمان است.

سردار یزدی بیان کرد: ان‌شاءالله سیستم دیپلماتیک کشورمان حتماً باید با سفیر انگلیس برخورد جدی کند و نباید به راحتی از کنار خطای بزرگ آنها بگذرد.

وی ادامه داد: مردم ایران نمی‌پذیرند که در میان اغتشاشگران یک فرد خارجی آن هم سفیر یک کشور حضور داشته باشد.

انگلیس حماقت نکند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انگلیس حماقت نکند, انگلیس حماقت نکند,


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه اگر در داخل کشورمان هر مشکلی وجود دارد به خودمان ارتباط دارد نه به کشور دیگری یادآور شد: باید به سفیر انگلیس گفت این حماقتی که انجام دادید اگر دوباره تکرار شود، حتماً برایتان گران تمام خواهد شد؛ لذا دوباره چنین دخالت‌ها و حماقت‌هایی را تکرار نکنید.

سردار یزدی گفت: در عین حال باید این را هم گفت اگر سفیر انگلستان از مسائلی که در کشور ما اتفاق افتاده، خوشحال است، بداند که در کشور متبوع خودش و در سرتاسر اروپا چنین مسائلی حتی با شدت بسیار بیشتر از گذشته وجود داشته و الان هم وجود دارد، پس بیش از این در امور داخلی کشورها؛ ازجمله جمهوری اسلامی ایران دخالت نکند.

وی ضمن بیان این مطلب که انگلیسی‌ها همواره سیلی‌های محکمی را از جمهوری اسلامی در این چند ساله خورده‌اند، خاطرنشان کرد: آنها سابقه اخراج از کشورمان را داشته‌اند و این برای آنها که ادعای استعمارگری دارند، خیلی سخت است که بپذیرند چندین بار از ما سیلی خورده‌اند.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه