اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

سپاه، ابهت پوشالی آمریکا را شکسته است/ شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

سپاه، ابهت پوشالی آمریکا را شکسته است/ شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود
امام جمعه چهاربرج گفت: شهید سلیمانی در مکتب ائمه اطهار(ع) و امام تربیت یافت و خود را سرباز ولایت می دانست و این را نیز به خوبی معنا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام جعفر آذرپندار امروز در مراسم  یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای روستای خزینه جدید، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است و باید قدردان آن باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه چهاربرج با اشاره به دشمنی های آمریکا و دشمنان با اسلام و انقلاب، افزود: آمریکا با ایجاد داعش و با تمام توان به میدان آمده بود و خودشان نیز اعتراف می کنند که داعش را ایجاد کرده و چه هدفی داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ها و مدافعان حرم به مقابله با داعش ایستادند، افزود: آنها به هر ترفندی می خواستند سردار سلیمانی را حذف کنند و روزی وی را تحریم می کردند و روز دیگر توطئه ولی به هدف خود دست نمی یافتند و در نهایت به صورت ناجوانمردانه وی را شهید کردند.

,

آذرپندار با بیان اینکه ما “اشدا علی الکفار و رحما بینهم” هستیم، تصریح کرد: سپاه، ابهت پوشالی آمریکا را شکسته است.

,

امام جمعه چهاربرج با اشاره به ویژگی های شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ افزود: تمام تکیه سردار سلیمانی به خدا بود و همین نیز رمز پیروزی وی بود.

,

وی اخلاص و معنویت را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: همین معنویت و اخلاص حاج قاسم سلیمانی دنیا را به لرزه در آورد و دنیا به چشم خود دید که مراسم تشییع سردار سلیمانی چگونه برگزار شد.

,

آذرپندار تصریح کرد: شهید سلیمانی در مکتب ائمه اطهار(ع) و امام تربیت یافت و خود را سرباز ولایت می دانست و این را نیز به خوبی معنا کرد.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی در دنیا تاثیرگذار شد، اظهار کرد: حاج اسماعیل قاآنی حاج قاسم دیگری است و قطعا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید

,

امام جمعه چهاربرج با اشاره به ایام فاطمیه و با تاکید بر اهمیت معنویت و ارتباط با ائمه اطهار(ع)،  اظهار کرد: با معنویت در جبهه های نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت حماسه ها خلق شد.

,

وی گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدل و استعانت از ائمه اطهار(ع) حماسه ها آفریدند که باید به نسل امروزی انتقال یابد.

,

وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است

, وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است, وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و ادامه انقلاب است؛ گفت: دشمن با شهید کردن شهید سلیمانی به دنبال این بود که وحدت و اتحاد ما را از بین ببرد ولی به خطا رفت.

,

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در راه دفاع از ولایت شهید شدند، گفت: شهید سلیمانی نیز مانند حضرت فاطمه زهرا(س) شهید راه ولایت است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان شهید سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، گفت: شهید سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می دانست و همه ما نیز باید سرباز ولایت باشیم.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و به آرزوی خویش رسید، گفت: راه سردار سلیمانی با تمام وجود ادامه دارد.

,

فرج زاده با تاکید بر اینکه مردم باید به وظیفه خود در قبال خون شهید سلیمانی و شهدا عمل کنند، گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم و کمرنگ کردن انتخابات است و لذا باید هوشیار باشیم.

,

وی با بیان اینکه حضور حداکثری وظیفه همه ما است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه ما است و هر برگ رای تیری به سمت ترامپ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه