اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سوادکوه اعلام کرد

کمک‌رسانی گروه‌های بسیج سازندگی به روستاهای محروم سوادکوه

کمک‌رسانی گروه‌های بسیج سازندگی به روستاهای محروم سوادکوه
مسئول بسیج سازندگی سوادکوه از یاری‌رسانی گروه‌های جهادی به روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: امسال جهادگران بسیجی سوادکوه در 12 گروه‌ جهادی طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کسلیان این شهرستان اجرا می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می شود، گروه جهادی به صورت شبانه روز در مناطق محروم مستقر می‌شوند.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه ادامه داد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت می‌کنند.
 
بابایی با اشاره به اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان ماموریت دوم بسیج سازندگی افزود: برای تحقق  شعار سال گذشته حدود  یک میلیارد و یکصد میلیون ریال به افراد دارای طرح تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و شغل نیز در این شهرستان ایجاد شد.
 
وی با اشاره به ساخت خانه محروم در شهرستان سوادکوه اظهار کرد:سوادکوه 12 واحد خانه محروم را در حال ساخت دارد که 4 واحد خانه تحویل و 8 واحد در حال ساخت است که خیرین می‌توانند در تکمیل این واحدها به ما یاری رسانند.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در پایان گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم سال گذشته نیز بسیج سازندگی 11 گروه جهادی متشکل از جهادگر بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی به روستاهای اعزام کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه