اخبار داغ

فرماندار مانه و سملقان مطرح کرد:

نبود راه روستایی در مانه و سملقان، ۱۷ سال پس از شهرستان شدن

نبود راه روستایی در مانه و سملقان، ۱۷ سال پس از شهرستان شدن
فرماندار مانه و سملقان با اشاره به گذشت ۱7 سال از ارتقای این منطقه به شهرستان، گفت: همچنان برخی از روستاهای شهرستان راه دسترسی ندارند که این یک مشکل زیرساختی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از مانه و سملقان، محمودرضا معموری فرماندار مانه و سملقان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به خسارت هایی که سیل در ابتدای امسال به راه و ابنیه شهرستان وارد کرده است، گفت: این خسارت ها حدود چهارصد و هفتاد میلیارد تومان تخمین زده شده است که اداره کل راه وشهرسازی استان برای جبران این خسارات نتوانسته حتی یک هزار تومانی اعتبار جذب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

وی ادامه داد: کمیته برنامه ریزی شهرستان از محل بودجه شهرستان برای روستاهایی که راه دسترسی ندارند، مقداری بودجه تخصیص داده است.

,

فرماندار مانه و سملقان با اشاره به گذشت ۱۷ سال از شهرستان شدن این منطقه، خاطرنشان کرد: همچنان برخی از روستاهای شهرستان راه دسترسی ندارند که این یک مشکل زیرساختی محسوب می شود.

,

معموری اظهار کرد: یکی از مهمترین جلساتی که در هر شهرستان برگزار می شود و می تواند در حوزه زیرساخت و آبادانی شهرستان خروجی داشته باشد، جلسه کمیته برنامه ریزی است.

,

وی در رابطه با احداث پیست اسب دوانی شهرستان، گفت: دستگاههای مربوطه کار را با همکاری و هماهنگی بصورت مشترک پیش ببرند و پیگیر واگذاری زمین شوند تا کار مطالعه طرح به موقع آغاز شود .

,

فرماندار مانه و سملقان با اشاره به مشکلات تامین زمین برای احداث بیمارستان آشخانه، خاطرنشان کرد: مشکلات تأمین زمین با همکاری شورای شهر حل شده است و به زودی کلنگ آن زده خواهد شد.

,

معموری در پایان با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجه به استان در حوزه نوسازی مدارس، گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان درخواست ها و نیازهای خود را اعلام کند تا برای جذب بودجه اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه