اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۲۸ هزار نفر در تعاونی‌های لرستان اشتغال دارند

۲۸ هزار نفر در تعاونی‌های لرستان اشتغال دارند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تعداد تعاونی‌های فعال در لرستان را 2 هزار و ۸۰۵ واحد برشمرد و گفت: حدود ۲۸ هزار نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۹۸۰ درخواست مطرح شده در کمیته بدوی و تجدیدنظر، یک هزار و ۴۵۵ درخواست تایید شده و برای اقدام های بعدی به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: عوامل زیان آور باید کاهش یابند تا افراد در محیطی ایمن مشغول به کار شوند و در صورت بازنشستگی در سلامت به زندگی ادامه دهند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: کارگران بیمه شده در صورت وارد آمدن هر گونه تنش فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی در محیط‌های کار غیر استاندارد بر طبق قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت وزیان آور می‌توانند تقاضای بازنشستگی کنند.

,

وی بیان کرد: کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور که ۲۰ سال سابقه کار متوالی یا ۲۵ سال سابقه کار متناوب داشته باشند می‌توانند درخواست بازنشستگی کنند.

,

آشتاب تعداد تعاونی‌های فعال در لرستان را دو هزار و ۸۰۵ واحد برشمرد و گفت: حدود ۲۸ هزار نفر مشغول به کار هستند و مشخصات ۱۲۵ هزار کارگر بیمه شده در لرستان به ثبت رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه