اخبار داغ

تهیه کننده سینما:

شأن هنرمندان و فعالان فرهنگی بالاتر از آن است که دست خوش مسائل سیاسی شوند

شأن هنرمندان و فعالان فرهنگی بالاتر از آن است که دست خوش مسائل سیاسی شوند
نویسنده و تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه استفاده ابزاری و سیاسی از این جایگاه با شأن هنرمندان فاصله دارد، گفت: نباید نگران این اتفاقات باشیم چون به نظر می آید بعضی ها این ظرفیت را ندارند که در شرایط دشوار درک لازم را داشته باشند و با منافع ملی همراه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم اصغری در گفت و گو با 8دی در رابطه با تصمیم برخی افراد مبنی بر عدم شرکت در  جشنواره فجر، اظهار کرد: اصطلاحاتی مانند تحریم جشنواره فجر کار پسندیده ای نیست و با مصالح ملی و روحیات مدعیان امور فرهنگی مغایرت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با تأکید بر اینکه شأن فعالان حوزه فرهنگی بالاتر از این است که دست خوش مسایل سیاسی و این قبیل اقدامات شوند، گفت: این افراد با سرمایه های کشور و به پشتیبانی مردم و دستگاه های فرهنگی کشور کار کرده اند.

,

تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه استفاده ابزاری و سیاسی از این جایگاه با شأن هنرمندان فاصله دارد، اضافه کرد: نباید نگران این اتفاقات باشیم چون به نظر می آید بعضی ها این ظرفیت را ندارند که در شرایط دشوار درک لازم را داشته باشند و با منافع ملی همراه باشند.

,

تهیه کننده فیلم "قرارمون پارک شهر" با بیان اینکه این افراد با چنین اقداماتی مشکلات فرهنگی شخصی خود را برملا می کنند، تصریح کرد: هنرمندان زیادی داریم که در راستای منافع ملی کشور بتوانند به دور از هیجان زدگی به کارشان ادامه دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان مشکلات کشور را باید بیان کنند، افزود: هنرمندان باید از طریق آثارشان مشکلات مردم را مطرح کنند.

,

اصغری خاطرنشان کرد: در این سیلِ همراهی مردم با منافع ملی کشور چنین رفتارهایی هجمه تبلغاتی است و تأثیر سوئی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه