اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

با خارج کردن فضای مجازی از دست دشمن به استقلال و امنیت خواهیم رسید

با خارج کردن فضای مجازی از دست دشمن به استقلال و امنیت خواهیم رسید
آیت الله عبادی گفت: مسئولانی که اعتبارات و کارهای اصلی در دست آنها است در مورد فضای مجازی تجدید نظر کرده و شبکه و فضای مجازی را از دست دشمن خارج کنند چراکه در این صورت به استقلال و امنیت خواهیم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صبح امروز جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان به مناسبت ایام شهادت شهید غلام‌رضا رهبر خبرنگار بسیجی با آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند طی این دیدار ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت، اظهار کرد: همان‌گونه که در آیات و روایات آخرالزمانی به فتنه‌های مختلف هشدار داده شده ما امروز آنها را لمس کرده و با چشم می‌بینیم.
,
 
,
وی با بیان این‌که فتنه، فتنه است و آسیب دارد، افزود: این تمام ماجرا نیست زیرا فتنه‌ها در کنار آسیب‌هایی که دارد بصیرت افزا است، پختگی ایجاد می‌کند و نتیجه آن مقاومت است.
,
 
,
آخرالزمان بهترین و بدترین زمان
, آخرالزمان بهترین و بدترین زمان, آخرالزمان بهترین و بدترین زمان,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در برخی از روایات آمده است که آخرالزمان بهترین و بدترین زمان خواهد بود.
,
 
,
آیت الله عبادی عنوان کرد: فتنه برای آنهایی که خود ساخته نیستند و آمادگی ندارند مانند سیلی غافلگیر کننده خواهد بود که با آمدنش همه چیز را نابود خواهد کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: اما برای آنها که در برابر فتنه آمادگی دارند مانند سیلی خواهد بود که با مهار کردن آن بتوان از ذخایر به دست آمده به درستی استفاده کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از فتنه نباید ترسید و برای آن باید آماده بود. ما ایجاد فتنه نمی‌کنیم اما اگر فتنه‌ای روی دهد نه تنها پروا نداریم بلکه استقبال می‌کنیم.
,
 
,
آیت الله عبادی گفت: فتنه مانند طوفانی است که گرد و غبار ایجاد می‌کند اما بعد که طوفان فروکش کرد و هوا صاف شد چشم‌ها تیز بین‌تر می‌شود.
,
 
,
وی افزود: در تمامی جهات باید برای تهاجماتی که دشمن علیه ما دارد آمادگی داشت چرا که راه دیگری به جز آمادگی نداریم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهمترین راه برای آمادگی داشتن در برابر تهاجمات دشمن، فضای مجازی است.
,
 
,
آیت الله عبادی عنوان کرد: متاسفانه بعضی از مسئولان متناسب با زمان آمادگی ایجاد نکردند بلکه مانع ایجاد کردند که ان‌شاءالله اینگونه نباشد.
,
 
,
وی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی، نرم حرکت می‌کند اما وقتی آمادگی لازم را در برابر مسائل اندک و نرم نداشته باشیم و کم‌کم زیاد شود به سیلی نابود کننده تبدیل خواهد شد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما در حال حاضر بیخیال هستیم یا ما را بیخیال نگه می‌دارند در صورتی‌که دشمن در فضای مجازی تمامی اطلاعات ما را جمع آوری می‌کند و تبعات آن را چند سال آینده مشاهده خواهیم کرد.
,
 
,
آیت الله عبادی افزود: غالبا از زمان گذشته تا کنون دشمن برای تسلط بر جامعه‌ای عملیات‌های معکوس انجام داده است. برای این‌که به افکار جامعه تسلط پیدا کند ابتدا جنگ نظامی و سخت به راه انداخته و بعد از آنکه مسلط شد تاثیرات سوء را نسبت به افکار و عقاید اعمال می‌کند.
,
 
,
دشمن معتقد است جنگ نظامی پیروزی را رقم نمی‌زند
, دشمن معتقد است جنگ نظامی پیروزی را رقم نمی‌زند, دشمن معتقد است جنگ نظامی پیروزی را رقم نمی‌زند,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز از همین شیوه استفاده می‌شود و دشمن به این معتقد است که جنگ نظامی پیروزی را رقم نمی‌زند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بمب اتم برای بازدارندگی حالت مترسک دارد اما کارآمد نیست.
,
 
,
آیت الله عبادی با بیان این‌که دشمن برای رسیدن به اهدافش فکرها، اندیشه‌ها، عقاید و فرهنگ را تصرف می‌کند، گفت: اگر فرهنگ، عقیده و اخلاق جامعه‌ای فاسد شود قابل بازسازی و جبران نخواهد بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: دشمن روی فرهنگ، فکر و عقاید سرمایه‌گذاری می‌کند.
,
 
,
باید فضای مجازی را از دست دشمن خارج کرد
, باید فضای مجازی را از دست دشمن خارج کرد, باید فضای مجازی را از دست دشمن خارج کرد,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تاکید کرد: مسئولانی که اعتبارات و کارهای اصلی در دست آنها است در مورد فضای مجازی تجدید نظر کرده و شبکه و فضای مجازی را از دست دشمن خارج کنند.
,
 
,
آیت الله عبادی گفت: خارج کردن فضای مجازی از دست دشمن به معنای تأمین جامعه است.
,
 
,
وی اظهار کرد: تا زمانی‌که جبهه فضای خودی را مسئولان مستقل نکنند امنیت نخواهیم داشت.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تنهای چیزی که در فضای مجازی و حقیقی می‌تواند سنگر را حفظ کند رسانه است.
,
 
,
آیت الله عبادی بیان کرد: اگر به زودی تصمیمی برای استقلال فضای مجازی گرفته نشود احساس استقلال نخواهیم داشت و تا استقلالی حاصل نشود امنیت نیز به وجود نخواهد آمد.
,
 
,
وی عنوان کرد: فضای مجازی را باید نیروهای نخبه و آگاه مدیریت کنند.
,
 
,
امروز دنیا در مسئله خبر خلاصه می‌شود
, امروز دنیا در مسئله خبر خلاصه می‌شود, امروز دنیا در مسئله خبر خلاصه می‌شود,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این‌که امروز دنیا در مسئله خبر خلاصه می‌شود، تاکید کرد: خبر راست یا دروغ خودی یا بیگانه بحث انشاء و پخش آن در جنبه‌های حقوقی، سیاسی و اجتماعی اثرگذار است.
,
 
,
آیت الله عبادی ادامه داد: وقتی فرد متشرع است است تمام جوانب خبر را رعایت می‌کند اما آنهایی که در جبهه بیگانه کار می‌کنند از هیچ کوه می‌سازند و با بزرگنمایی و انعکاس مطالب غیر حقیقی انواع ظلم، تعدی و تجاوز را انجام می‌دهند.
,
 
,
وی خطاب به خبرنگارن، تاکید کرد: این جبهه را محکم نگه دارید چراکه امانت الهی است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه