اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

حضور گسترده مردم در تشییع شهید سلیمانی؛ سند پیوند محکم مردم با مجاهدان

حضور گسترده مردم در تشییع شهید سلیمانی؛ سند پیوند محکم مردم با مجاهدان
استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار سلیمانی خالصانه و در راه خدا قدم برداشت به طوری که در تشییع جنازه ایشان اجتماع سنگینی به صحنه آمده‌اند که این اجتماع سنگین هم سند پیوند محکم مردم با مجاهدان فی سبیل‌الله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد یزدانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در 20 اسفندماه 1335 در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع کرمان متولدشد و درسال های ابتدای جوانی از پیمانکاران سازمان آب کرمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در سنین جوانی ازدواج کرد و حاصل چندین سال زندگی مشترک وی یک دختری به نام زینب و یک پسر به نام محمدرضا است؛ این مرد بزرگ بعد از انقلاب به سپاه پاسداران پیوست و تا پایان عمر خود در خدمت این نهاد مقدس بود و سرانجام در 13 دی 1398 در یک عملیات تروریستی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

,

وی افزود: خبر به شهادت رسیدن سردار سلیمانی همه ملت های ایران و ملل حق طلب جهان را اندوهگین ساخته است، اندوهگین شدن نشانه اسناد زنده علاقه مردم به ارزش های والای یک انسان مومن و مجاهد است.

,

یزدانی در ادامه عنوان کرد: اخلاص و اطاعت سردار سلیمانی از ولایت و امامت بود که به او در میان مردم عظمت بخشیده است، وی هنگامی که به فرزندان شهدا و ایتام می رسید دلسوزانه با آنان برخورد می کرد و همچنین در برابر استکبار جهانی هم مقاوم، استوار و سازش ناپذیر بود.

,

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها، او را با صفت «اخلاص» معرفی کرده‌اند؛ به عنوان نمونه در دیدار با خانواده سردار فرمودند: «می‌بینید مردم چه کار دارند می‌کنند برای حاج قاسم؛ این برای شما تسلّی است... بدانید که مردم قدر پدر شما را دانستند و این ناشی از اخلاص است؛ این اخلاص است. اگر اخلاص نباشد، این جور دلهای مردم متوجّه نمی‌شود؛ دلها دست خدا است؛ این که دلها این جور همه متوجّه می‌شوند، نشان‌دهنده‌ این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت.»

,

حجت الاسلام یزدانی بیان کرد: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به همسرش سفارش کرد که در سنگ قبرش از ذکر عناوین جلوگیری کند، سردار سلیمانی خواست تا در سنگ قبرش بنویسند سرباز ولایت، اینها ویژگی هایی بود که او را سردار دلها و در میان همه ملت عظمت بخشیده است.

,

یزدانی در پایان گفت: افرادی که در سایه ایمان به ایزد الهی درست عمل کنند خداوند هم دل های مسلمانان را به آنان گره می زند، سردار سلیمانی خالصانه و در راه خدا قدم برداشت به طوری که در تشییع جنازه ایشان اجتماع سنگینی به صحنه آمده اند که این اجتماع سنگین هم سند پیوند محکم مردم با مجاهدان فی سبیل الله است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه