اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مطرح کرد؛

دوگانه‌سوزی بیش از ۶۵ درصد از تاکسی‌های همدان

دوگانه‌سوزی بیش از ۶۵ درصد از تاکسی‌های همدان
محمد پوروخشوری با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد تاکسی‌های همدان دوگانه‌سوز هستند گفت: در طرح دوگانه‌سوز شدن خوروهای کشور ۲۵ درصد از تاکسی‌های همدان که دوگانه سوز نیستند نیز دوگانه‌سوز می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص طرح دوگانه‌سوز شدن خوروها تا دو هفته آینده اظهار کرد: متولی این طرح شهرداری نیست اما یک طرح خوب است که قرار است در سراسر کشور انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان بالای ۶۵ درصد از تاکسی‌های همدان در حال حاضر دوگانه‌سوز هستند، افزود: فقط ۲۵ درصد از تاکسی‌های همدان دوگانه سوز نیستند که در این طرح نیز این تاکسی‌ها دوگانه‌سوز می‌شوند.

,

پوروخشویی در خصوص مزیت‌های طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای کشور ادامه داد: این طرح علاوه بر کاهش هزینه بنزین برای مردم بخصوص رانندگان می‌تواند در کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد.

,

وی با بیان اینکه پس از انجام طرح سهمیه‌بندی بنزین مصرف گاز تا ۲۰ درصد در کشور افزایش داشته است خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصرف گاز از ۱۹ میلیون متر مکعب به حدود ۲۳ میلیون متر مکعب در هر روز رسیده است.

,

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان یادآور شد: دوگانه‌سوز کردن خودروها علاوه بر کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه‌های مصرف بنزین برای دارندگان خودروهای یادشده، امکان ارز آوری برای دولت را نیز به همراه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه