اخبار داغ

مسئول پیش بینی هواشناسی کردستان:

هوای کردستان برفی می‌شود/ افزایش ۸ درجه ای دما به تدریج از امروز

هوای کردستان برفی می‌شود/ افزایش ۸ درجه ای دما به تدریج از امروز
مسئول پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته ی آینده به تناوب نیمه غربی کشور تحت تاثیر امواج ناپایدار و بارشی قرار گرفته که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات و گردنه ها کاهش دید و کولاک می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسروسیف پناهی شعبانی مسئول پیش بینی هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی، طی امروز چهارشنبه تا بعد از ظهر فردا پنجشنبه جوی نسبتاً آرام و پایدار بر سطح استان حاکم است و به جز افزایش ابر از بعدازظهر امروز و گاهی وزش باد، پدیده قابل ملاحظه دیگری نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: به دنبال آن از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته ی آینده به تناوب نیمه غربی کشور تحت تاثیر امواج ناپایدار و بارشی قرار گرفته  که در سطح استان موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات و گردنه ها کاهش دید و کولاک می باشد.

,

وی افزود: از لحاظ دمایی نیز بتدریج از امروز تا اواسط هفته ی آینده به طور میانگین دما 6 تا 8 درجه سانتیگراد بویژه در طول شب و اوایل صبح افزایش پیدا کرده و یخبندان شبانه در سطح استان کاسته خواهد شد.

,

 بازگشایی 150 روستای مسدود

,  بازگشایی 150 روستای مسدود,

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:  تا ساعت 15 روز گذشته تعداد راه‌های مسدود روستایی در استان 50 روستا بود که با تلاش مجموعه تیم‌های راهداری این آمار به 5 روستا رسیده است.

,

رامبد نوذری گفت:  طی 24 ساعت گذشته عملیات راهداری در 34 محور شامل 20 محور شریانی و 14 محور غیرشریانی انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیر دسترسی به 5 روستای استان مسدود و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها به صورت جدی در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه