اخبار داغ

استاندار کرمان در جلسه برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور استان:

کرمان آمادگی راه‌اندازی راهیان نور دوم برای زیارت مزار «حاج قاسم» را دارد

کرمان آمادگی راه‌اندازی راهیان نور دوم برای زیارت مزار «حاج قاسم» را دارد
استاندار کرمان با پیشنهاد این مسئله که راه، روش و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جوانان و جامعه معرفی شود، گفت: برای این منظور راهیان نور دومی در کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم راه‌اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدجواد فدائی استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور استان کرمان با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی اقدام بسیار ارزشمندی است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در بین نسل جوان نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه آماده هر گونه همکاری برای مباحث راه‌اندازی راهیان نور در استان کرمان را داریم، تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و ما به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

,

استاندار کرمان با پیشنهاد این مسئله که  راه، روش و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جوانان و جامعه معرفی شود، ابراز کرد: برای این منظور راهیان نور دومی در کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم راه‌اندازی شود.

,

فدائی اظهار کرد: در خواست‌های زیادی از سراسر کشور برای زیارت مزار سردار سلیمانی در کرمان وجود دارد و ما نیز در این راستا آماده پذیرایی آحاد مردم از سراسر کشور برای حضور در کرمان و آشنایی با سیره حاج قاسم را داریم.

,

وی تأکید کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی‌نظیر است که ابعاد شخصیتی زیادی دارد و باید این مجاهد الی الله به جوانان ما معرفی شود.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه حضور جوانان از سایر نقاط کشور برای حضور در آرامگاه حاج قاسم سلیمانی می‌تواند بسیار موثر باشد، خاطر نشان کرد: زیارت شهدا و حضور در گلزار شهدای کرمان می‌تواند موجب تحول درونی در جامعه شود و امروز مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه